اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته سوم لیگ بر‌تر فوتبال:

فولا در قم روی غلتک افتاد/ زور استقلال به سایپا نرسید

در هفته سوم لیگ بر‌تر فوتبال کشور، بامداد امروز فولاد خوزستان در قم صبا را از پیش روی برداشت و در اهواز استقلال خوزستان در مقابل سایپا متوقف شد.

فولا در قم روی غلتک افتاد/ زور استقلال به سایپا نرسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، از سری رقابت‌های فوتبال لیگ بر‌تر کشور جام خلیج فارس شب گذشته قرمز پوشان اهوازی در قم میهمان تیم صبا بودند که شاگردان فرکی در این بازی دست به کار بزرگی زدند و تیم صبا را در خانه از پیش روی برداشتند.

تک گل فولادی‌ها را در این بازی عبدالله کرمی در دقیقه 49 این دیدار با ضربه سر وارد دروازه حریف کرد تا قرمزهای اهوازی با همین یک گل قم را به مقصد اهواز ترک کنند.

فولادی‌ها با این برد ارزشمند شش امتیازی شدند و خود را تا رتبه سوم جدول بالا کشیدند و چشم انتظار دیدار امشب پرسپولیس در ورزشگاه آزادی خواهند بود تا با امتیاز از دست دادن این تیم جای خود را در جایگاه سوم حفظ کنند.

اما در 700 کیلومتری شهر قم و در اهواز، استقلال صنعتی خوزستان میزبان تیم سایپا البرز بود که در هفته گذشته با سه گل در خانه مغلوب راه آهن شده بود.

شاگردان فیرات که برای جبران این نتیجه به اهواز آمده بودند بازی را گر چه تهاجمی آغاز کردند اما در ادامه توفیقی به دست نیاوردند و موفق به گشودن دروازه آبی‌های اهواز نشدند.

در آن سوی میدان نیز شاگردان ویسی هر چه زدند به در بسته خورد تا رویای پدیده شدن برای آبی پوشان کمی به تعویق افتد.

استقلالی‌ها گرچه تاکنون فرا‌تر از انتظار نتیجه گرفتند اما برای حفظ این روند باید تلاش بیشتری از خود به نشان دهند و موقعیت‌های به دست آمده را غنیمت شمرند.

دیدار استقلال خوزستان در مقابل سایپا البرز در پایان با نتیجه بدون گل مساوی به پایان رسید تا استقلالی‌های اهواز با پنج امتیازی که تاکنون دشت کرده‌اند جایگاه ششم را برای خود اختیار کنند و سایپا نیز با تک امتیازی که شب گذشته در اهواز کسب کرد جای خود را در قعر جدول محکم‌تر کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فولاد خوزستان شب گذشته در قم میهمان صبا بود که موفق شد با تک گل عبدالله کرمی این تیم را از پیش روی بردارد.

دیگر تیم خوزستانی حاضر در لیگ بر‌تر، استقلال خوزستان بود که در اهواز و در مقابل دیدگان هوادارانش موفق نشد دروازه سایپا البرز را باز کند تا این دیدار با حساب بدون گل مساوی به پایان برسد.

بدین ترتیب در پایان هفته سوم این رقابت‌ها فولادی‌ها در جایگاه سوم و استقلالی‌های خوزستان در رتبه ششم جدول قرار گرفتند.

انتهای پیام/72013/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول