اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی خبر داد

آموزش 400 مربی قرآن کریم در مشهد

مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی گفت: دوره‌های تربیت مربی قرآن کریم با حضور 400 نفر در مشهد برگزار شد.

آموزش 400 مربی قرآن کریم در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی محمدرضا مجتهدزاده اظهار کرد: دوره‌های تربیت مربی قرآن کریم با حضور 400 نفر در مشهد برگزار شد.

وی با بیان اینکه در راستای احیای فرهنگ غنی قرآن کریم در سطحی وسیع‌تر، موضوع تعلیم کلام وحی امری واجب و تکلیفی الزامی است افزود: برای نیل به این هدف مقدس یکی از مولفه‌های مهم تعلیم و تعلم که ضامن اجرای صحیح آموزش است یعنی تربیت معلمان قرآن کریم، توسط دارالقرآن الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی انجام شد.

مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی بیان کرد: 20 دوره تربیت معلم قرآن کریم در رشته‌های آموزشیاری، روخوانی و روانخوانی، تجوید، مفاهیم و حفظ قرآن کریم برگزار شده است.

مجتهدزاده بیان کرد: در این دوره‌ها علاقه‌مندان به تدریس قرآن کریم در چهار ماه دروس روش تدریس قرآن کریم، قرائت قرآن کریم، فنون معلمی، اخلاق، مفاهیم و سایر دروس مرتبط با رشته انتخابی را می‌گذارند.

وی با بیان اینکه این دوره‌ها به صورت رایگان برگزار شده است، افزود: پس از پایان دوره فارغ‌التحصیلان به آموزش قرآن در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر مشهد می‌پردازند.

انتهای پیام/70006/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول