اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دار‌القرآن کریم تبلیغات اسلامی استان اردبیل خبر داد

آغاز ثبت نام دوره تربیت مدرس قرآن در اردبیل

مسئول دار‌القرآن کریم تبلیغات اسلامی استان اردبیل از آغاز ثبت نام دوره تربیت مدرس قرآن در اردبیل خبر داد.

آغاز ثبت نام دوره تربیت مدرس قرآن در اردبیل

حجت‌الاسلام عزیز صابر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در راستای اجرای طرح‌های آموزشی تخصصی قرآن ویژه مربیان دوره تربیت مدرس روخوانی و روان‌خوانی قرآن در دو گروه برادران و خواهران برگزار می‌شود.

وی از آغاز ثبت نام از مربیان واجد شرایط برای دوره تربیت مدرس خبر داد.

مسئول دار‌القرآن کریم تبلیغات اسلامی استان اردبیل عنوان کرد: مربیان قرآن با دارا بودن شرایطی از جمله داشتن گواهینامه تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی قرآن و با معدل بالای 17 می‌‌توانند در این دوره شرکت کنند.

صابر، دارا بودن گواهینامه قرائت قرآن کریم در سطح پنج و مدرک تحصیلی لیسانس یا معادل آن را به همراه پنج دوره تدریس روخوانی و روان‌خوانی قرآن از جمله شرایط شرکت در این دوره آموزشی اعلام کرد.

این مسئول افزود: قبولی در آزمون‌های ورودی شرط دیگر است به طوری که آزمون عملی روش تدریس روخوانی و روان‌خوانی و آزمون کتبی به همراه درس فنون معلمی و روانشناسی تربیتی بر مبنای کتاب کاربرد مهارت‌های تدریس و روانشناسی در آموزش قرآن می‌تواند مبنا قرار گیرد.

مسئول دار‌القرآن کریم تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند به دار‌القرآن کریم تبلیغات اسلامی و اتحادیه موسسات و مراکز قرآنی اردبیل مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

صابر گفت: آن دسته از افرادی که دارای مدرک دیپلم و فوق‌دیپلم باشند باید 10 دوره سابقه تدریس روان‌خوانی و روخوانی قرآن کریم را داشته باشند.

وی ادامه داد: زمان آزمون ورودی این دوره در هفته اول شهریور ماه امسال خواهد بود و به پذیرفته‌شدگان مدارک معتبر اعطا خواهد شد.

مسئول دار‌القرآن کریم تبلیغات اسلامی استان اردبیل در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل وجود این مربیان و معلمان قرآنی را در توسعه مبانی قرآن و اصالت‌بخشی به فرهنگ غنی قرآنی بسیار ضروری اعلام کرد و بیان داشت: امیدواریم با همت همگانی بتوانیم فرهنگ قرآنی را در جامعه نهادینه کنیم.

انتهای پیام/62007/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول