اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه بهار خبر داد

برگزاری اختتامیه برنامه‌های قرآنی ماه رمضان سپاه ناحیه بهار

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه بهار از برگزاری اختتامیه برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان سپاه ناحیه بهار خبر داد.

برگزاری اختتامیه برنامه‌های قرآنی ماه رمضان سپاه ناحیه بهار

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی‌اکبر کریم‌پور پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه برنامه‌های قرآنی سپاه شهرستان بهار اظهار کرد: برنامه‌های قرآنی سپاه ناحیه بهار امسال نیز با عنایت خداوند متعال و با استقبال خوب کارکنان سپاه ناحیه بهار به نحو احسن و مشارکت خوب کارکنان و با همت معاونت عقیدتی و روابط عمومی برگزار شد.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوعی در دو سطح کارکنان رسمی و وظیفه هر روز صبح از ساعت 8 تا 9 صبح در محل نمازخانه و سالن جلسات اجرا شد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه بهار تصریح کرد: از مهمترین برنامه‌هایی که در ماه مبارک رمضان اجرا شد برگزاری کلاس‌های اخلاق بود.

به گفته وی برگزاری کلاس تفسیر سوره صف در قالب کلاس‌های نور مبین توسط مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نیز از دیگر برنامه‌های مهم ماه مبارک رمضان بود.

کریم‌پور با اشاره به برگزاری محافل انسی با قرآن بیان داشت: این برنامه نیز در روزهای پنجشنبه با حضور قاریان برتر کشوری و استانی و گروه‌های همخوانی برگزار شد که مورد استقبال خوب کارکنان سپاه ناحیه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان آموزش قرآن و نماز بود، تأکید کرد: کلاس آموزش قرآن و تجوید نیز با حضور مهدی ساعد، قاری بین‌المللی کشور برگزار می‌شد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه بهار ابراز داشت: برنامه‌های آموزشی کارکنان وظیفه در زمینه آموزش قرآن، احکام شرعی و عقائد نیز از برنامه‌های هر روزه سربازان بود که توسط معاونت عقیدتی سیاسی برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری پژوهش با موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی مورد تاکید مقام معظم خاطرنشان کرد: در کنار برنامه‌های قر آنی مسابقات مقدماتی قرآن و برنامه قرآنی الحافظون که حفظ یک جزء از قر آن کریم بود از مهمترین برنامه‌های ماه رمضان امسال بود و نفرات برتر هر رشته برای مسابقات نیمه نهایی استانی به سپاه انصارالحسین(ع) معرفی شدند.

در اختتامیه برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان 92 به کارکنانی که بیشترین فعالیت را در زمینه‌های حفظ، قرائت و مسابقات قرآنی داشته‌اند هدایایی اهداء شد.

انتهای پیام/89006/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول