اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قاری ممتاز قرآن کریم:

نور قرآن مرکز هدایت و سعادت است

قاری نوجوان و ممتاز قرآن کریم گفت: قرآن نوری است که هر که آن را به دست گیرد، بیراهه نمی‌رود.

نور قرآن مرکز هدایت و سعادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران، سجاد امیرزاده قاسمی در محفل انس با قرآن بیان داشت: 15 سال سن دارم، اهل شهرستان بابل هستم و در مقطع اول دبیرستان مشغول به تحصیل هستم.

وی با اشاره به اینکه در رشته قرائت فعالیت دارم، گفت: مدت شش سال با قرآن به صورت جدی مانوس هستم.

امیرزاده قاسمی تصریح کرد: آشنایی‌ام با قرآن با هدایت پدر و مادرم در دارالقرآن مسجد امام حسن مجتبی(ع) صورت پذیرفت و چون تربیتم برای والدینم بسیار مهم بود، حضور در کلاس‌های قرآنی از مهم‌ترین برنامه‌هایی بود که با علاقه‌ای که نیز به آن داشتم برای من جدی شده بود و به صورت حرفه‌ای آن را دنبال کردم.

قاری نوجوان و ممتاز قرآن کریم بیان داشت: کسب رتبه‌های متعدد شهرستانی، استانی و کشوری همانند رتبه اول در مسابقات دبستانی اوقاف کشور، رتبه اول در مسابقات قرائت مدارس سمپاد کشور و سایر رتبه‌های استانی و شهرستانی را در کارنامه دارم.

وی در پیامی برای نوجوانان هم‌سن و سال خود گفت: بر اساس آیات الهی قرآن نوری الهی است که هر کس آن را به دست گیرد به بیراهه نخواهد رفت به همین منظور روی آوردن کودکان و نوجوانان به قرآن کریم در عین اینکه در تربیت و رشد فکری و اخلاقی آنها موثر خواهد بود آنان را از گمراهی نجات خواهد داد البته توجه هر چه بیشتر به قرآن و تفهیم آیات آن به کودکان و نوجوانان عضو کانون به عنوان یک برنامه و فعالیت دینی می‌تواند در موفقیت‌های اعضا موثر باشد.

وی در پایان یادآور شد: بر اساس آیات قرآن همه مومنان معجور باشند و امام زمان(ع) نیز از ما راضی باشد.

انتهای پیام/2296/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول