اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد زنجان در آستانه روز خبرنگار مطرح کرد

تقدیر از اطلاع‌رسانی خبرگزاری فارس زنجان در عرصه اطلاع‌رسانی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: اطلاع‌رسانی خبرگزاری فارس در عرصه اطلاع‌رسانی قابل تقدیر است.

تقدیر از اطلاع‌رسانی خبرگزاری فارس زنجان در عرصه اطلاع‌رسانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروز‌فر پیش از ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در استان زنجان، که به مناسبت روز خبرنگار انجام شد، به فعالیت مطلوب رسانه‌های استان در بخش‌های مختلف اشاره کرد و اظهار کرد: خوشبختانه در استان زنجان اطلاع‌رسانی در سطوح مختلف مطلوب است.

وی همچنین به فعالیت مطلوب خبرگزاری فارس در استان زنجان نیز اشاره کرد و گفت: اطلاع‌‌رسانی این خبرگزاری در موضوعات مختلف قابل تقدیر است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با بیان اینکه اطلاع‌رسانی رسانه‌ها در استان به‌روز و صحیح است، اضافه کرد: اطلاع‌رسانی به موقع و مطلوب رسانه‌های استان موجب انعکاس صحیح عملکرد دستگاه‌های اجرایی شده است.

وی در ادامه به برخی از اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی زنجان نیز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در مقاطع مختلف و برهه‌های زمانی به پیشرفت‌های قابل توجهی هم از نظر جذب دانشجو و هم از نظر جذب هیئت‌های علمی مجرب داشته است.

فیروز‌فر خاطرنشان کرد: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی زنجان 330 عضو هیئت علمی در رشته‌های مختلف دارد.

وی همچنین از وجود 135 هزار متر مربع فضای آموزشی، پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان خبر داد و گفت: در حال حاضر این مجموعه دارای بزرگترین مجموعه خوابگاهی خواهران و برادران در شمالغرب کشور است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان همچنین با اشاره به وجود 140 هزار جلد کتب تخصصی و نرم‌افزارهای آموزشی و پژوهشی در این دانشگاه افزود: همچنین در حال حاضر 135 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی فعالیت دارند.

انتهای پیام/73005/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول