اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد مرودشت خبر داد

تحصیل 15 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد مرودشت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت گفت: 15 هزار دانشجو در 85 رشته در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

تحصیل 15 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد مرودشت

ابراهیم حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت اظهار کرد: تحصیل 15 هزار دانشجو در 85 رشته در دانشگاه مرودشت نشان از توانمندی‌های علمی در این شهرستان است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت در سال 69 با دو رشته تحصیلی آغاز به کار کرد و اکنون با 17 هزار فارغ‌التحصیل، 250 عضو هیئت علمی تمام‌وقت و 500 نفر پاره‌وقت و هشت مجله علمی و پژوهشی از بزرگ‌ترین مراکز علمی جنوب کشور محسوب می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت اضافه کرد: این واحد دانشگاهی با 2 هزار و 500 امتیاز از واحدهای بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی است و توانایی تبدیل به دانشگاه جامع را در سال جاری دارد.

وی ادامه داد: کیفیت آموزش ارتباط مستقیم با جذب هیئت علمی با صلاحیت و تهیه امکانات کمک‌آموزشی و آزمایشگاهی مورد نیاز دانشجویان دارد و این دانشگاه همواره درصدد بوده است تا با تهیه این امکانات سطح علمی و عملیاتی دانشجویان را ارتقا بخشد.

حسینی اضافه کرد: دستاوردهای دانشجویان و اساتید این دانشگاه در سطح ملی و بین‌المللی از دیگر افتخارات این مجموعه علمی است و برای رفاه حال کارکنان و مجموعه علمی این دانشگاه درصدد راه‌اندازی شرکت تعاونی مصرف کارکنان هستیم.

وی تصریح کرد: این دانشگاه دارای سه دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، علوم انسانی و کشاورزی است و از اولویت‌های اصلی آن راه‌اندازی و تصویب دانشکده فنی و مهندسی و پیگیری و راه‌اندازی حداقل پنج رشته کارشناسی ارشد دیگر است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت خاطرنشان کرد: 15 هزار متر مربع فضای آموزشی جدید در این دانشگاه در حال ساخت است که در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

حسینی در پایان گفت: ارائه خدمات تسهیلاتی به دانشجویان به صورت مطلوب در این واحد دانشگاهی صورت می‌پذیرد و در بیشتر مواقع صندوق رفاه با مازاد سرمایه روبه‌رو بوده و هرگونه درخواست تسهیلات از سوی دانشجویان متقاضی در اسرع وقت قابل پرداخت است.

انتهای پیام/2448/ز30/مر3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول