اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان:

همکاری همه دستگاه‌ها برای آغاز مناسب سال‌تحصیلی جدید لازم است

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: همکاری همه دستگاه‌ها برای آغاز مناسب سال‌تحصیلی جدید لازم است

همکاری همه دستگاه‌ها برای آغاز مناسب سال‌تحصیلی جدید لازم است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سید محمد مولوی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش آبادان که با حضور اعضای این شورا در محل اداره آموزش و پرورش برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در زمینه انجام اقدامات مورد نیاز سال تحصیلی جدید انجام شده است.

وی افزود: سامان‌دهی 47 هزار دانش‌آموز با سه هزار نفر پرسنل در اداره آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جدید کار مهمی بود که با همکاری همکاران در مجموعه انجام شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان ادامه داد: در جلسه امروز شورا چهار مسئله مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مولوی تصریح‌کرد: مسئله نخست در زمینه مصوبه ماده 18 واحدهای مسکونی است که بر اساس آن در مناطقی که بیش از 200 واحد مسکونی در حال احداث است باید یک فضای آموزشی نیز در نظر گرفته شود.

وی اضافه‌کرد: در آبادان و در برخی از نقاط به ویژه در حوزه مسکن مهر این ماده باید مورد لحاظ قرار گیرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان خاطرنشان‌کرد: مورد دوم نیز در زمینه تعیین تکلیف وضعیت دکل‌های مخابراتی است که طبق آخرین جلسه استانی برگزار شده مقرر شد تا استعلام‌های لازم در زمینه مضر بودن یا نبودن این دکل‌ها در مدارس برای دانش‌آموزان توسط دانشکده علوم پزشکی و محیط زیست انجام شود.

مولوی افزود: مسئله سوم نیز در خصوص پروژه مهر است که این پروژه در آموزش‌و پرورش در قالب کمیته‌هایی تخصصی در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: در این راستا و در قالب پروژه مهر وظایفی در حوزه‌های امنیتی و زیباسازی و پاک‌سازی مدارس نیز وجود دارد که برعهده نیروی انتظامی شهرداری است که انتظار داریم مطابق سال‌های گذشته این همکاری وجود داشته باشد.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان تصریح‌کرد: چهارمین مورد نیز در خصوص اعزام تعدادی از دانش‌آموزان برتر آبادان به سفر زیارتی مشهد مقدس پس از پایان ماه مبارک رمضان است که این کار با همکاری برخی از دستگاه‌های شهرستان اجرا خواهد شد.

وی در پایان گفت: برای آغاز هرچه بهتر و مناسبتر سال تحصیلی جدید در مدارس آبادان نیاز به همکاری همه دستگاه‌های مرتبط در این زمینه هستیم.

انتهای پیام/72008/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول