اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه مبارک رمضان

دهاقان از نعمت فرستنده‌های دیجیتال رادیو و تلویزیون برخوردار شد

شهرستان دهاقان از نعمت فرستنده‌های دیجیتال رادیو و تلویزیون برخوردار شد.

دهاقان از نعمت فرستنده‌های دیجیتال رادیو و تلویزیون برخوردار شد

علی کلباسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با اعتبار و هزینه‌ای حدود پنج میلیارد ریال فرستنده‌های دیجیتال و آنالوگ در شهرستان دهاقان نصب شد و در ماه مبارک رمضان به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: این فرستنده‌ها دارای 11 کانال تلویزیونی به صورت دیجیتال و 9 کانال آنالوگ است که شهرستان دهاقان را زیر‌پوشش قرار می‌دهد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان با اشاره به اینکه دهاقان دارای 34 هزار و 149 نفر جمعیت است، اضافه کرد: مردم این شهرستان که تاکنون برنامه‌های سراسری و استانی صدا و سیما را به صورت آنالوگ دریافت می‌کردند از اکنون با فرستنده‌های دیجیتال با کیفیت بهتری از این برنامه‌ها استفاده می‌کنند.

* پخش مجموعه تلویزیونی «هشت بهشت» از شبکه اصفهان و شما

وی به یکی از برنامه‌های تهیه شده در صدا و سیمای مرکز اصفهان اشاره کرد و افزود: مجموعه تلویزیونی هشت بهشت در ماه رمضان علاوه بر شبکه اصفهان از شبکه شما نیز پخش می‌شود.

کلباسی تصریح کرد: این سریال به تهیه کنندگی امیر حسین شریفی هر شب در ماه رمضان ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت 9 و 15 دقیقه پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی سعید عالم‌زاده تهیه شده است، اظهار کرد: مجموعه تلویزیونی هشت بهشت به عنوان سریال مناسبتی با موضوع طنز، ادای دین و احترام به تمام گویش‌ها است که بینندگان را در طول سریال با گویش‌ها و آداب و رسوم مردم دیگر نقاط ایران آشنا می‌کند.

در این سریال تلویزیونی از بازیگران باسابقه از استان‌های مختلف استفاده شده که از جمله آنها هوشنگ حریرچیان، آزاده ریاضی، حسن جویره، پری کربلایی و حسن اکلیلی از اصفهان نقش‌آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام/63007/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول