اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال قزوین خبر داد

افتتاح مرکز فرهنگی دیجیتال بانوان در قزوین

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین گفت: به زودی مرکز شهری فرهنگی دیجیتال بانوان در قزوین راه‌اندازی می‌شود.

افتتاح مرکز فرهنگی دیجیتال بانوان در قزوین

سعید پورایمانی در حاشیه افتتاح مجتمع شهری فرهنگی دیجیتال شباب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه به زودی مرکز شهری فرهنگی دیجیتال بانوان با مدیریت خانم‌ها در قزوین راه‌اندازی می‌شود، اظهار داشت: این مرکز در شهرستان‌های استان قزوین از جمله تاکستان، آبیک و بویین‌ زهرا افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: مرکز شهری فرهنگی دیجیتال بانوان خدمات آموزشی، سرگرمی و تفریحی رایانه‌ای به دختران و زنان ارائه می‌دهد تا آنان بتوانند در فضای سالم این مرکز به راحتی از این خدمات استفاده کنند.

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین با بیان اینکه بازی‌های رایانه‌ای در مراکز شهری فرهنگی دیجیتال ساماندهی شده است، ابراز داشت: با تحقق این امر جوانان و نوجوانان با استفاده از فضای مناسب آموزشی، سرگرمی و تفریحی این مراکز از آسیب‌های اجتماعی در امان هستند.

پورایمانی با اشاره به اینکه در مرکز شهری فرهنگی دیجیتال اینترنت پاک و بدون آلودگی در اختیار نوجوانان و جوانان قرار می‌گیرد، اذعان داشت: والدین می‌توانند فرزندان خود را در این مراکز با اطمینان خاطر ثبت‌نام کنند.

وی یادآور شد: مراکز شهری فرهنگی دیجیتال شباب از ساعت هشت صبح تا 9 شب به جوانان و نوجوانان خدمات مختلف آموزشی، سرگرمی و تفریحی ارائه می‌دهد و آنان می‌توانند هر روز از این خدمات استفاده کنند.

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین با اشاره به اینکه کلاس‌های آموزشی و ورشاپ با هزینه‌های قابل قبولی در مراکز شهری فرهنگی دیجیتال این استان از جمله شباب و کاسپین ارائه می‌شود، اذعان داشت: این کلاس‌ها با 20 درصد تخفیف نسبت به آموزشگاه‌های خصوصی به نوجوانان و جوانان ارائه می‌شود.

پورایمانی با بیان اینکه در مراکز شهری فرهنگی دیجیتال شباب کلاس‌های آموزشی ورشاپی و کارگاهی برگزار می‌شود، ابراز داشت: در این مرکز از استادان مجرب و متخصص برای آموزش دوره‌های تخصصی رایانه‌ای به جوانان و نوجوانان استفاده شده است تا آنان بتوانند با تصویر کشیدن محیط پیرامون خود اثرهای هنری فاخری را تولید کنند.

این مسئول یادآور شد: مرکز شهری فرهنگی شباب در خیابان ولیعصر (عج) کوچه شهید دمساز و کاسپین در خیابان عدل حدفاصل میدان میرعماد و عدل قرار دارد که نوجوانان و جوانان با مراجعه به این مراکز می‌توانند از خدمات آموزشی، سرگرمی و تفریحی بهره‌مند شوند.

حمایت بیشتر اداره کل ارشاد قزوین از هنرمندان

وی با بیان اینکه اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان قزوین همیشه پشتیبان توسعه رسانه‌های دیجیتال بوده است، ابراز داشت: باید حمایت این اداره کل از هنرمندان دیجیتالی قزوینی بیشتر شود تا این هنرمندان به دستاوردهای خوبی در زمینه تولید بازی‌های رایانه‌ای و دیجیتالی برسند.

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین متذکر شد: مسئولان اجرایی و امنیتی استان قزوین از جمله پلیس فتا، اتحادیه اصناف صنفی و اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی با همکاری و تعاملات مطلوب موجب شدند تا این استان در زمینه‌های رسانه‌های دیجیتالی و رایانه‌ای موفقیت‌های خوبی را کسب کند.

انتهای پیام/77009/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول