اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد عنوان کرد

ضرورت راه‌اندازی شبکه‌های دیجیتال در عنبرآباد

فرماندار عنبرآباد گفت: با توجه به هجمه فرهنگی دشمنان هر چه سریع‌تر باید شبکه‌های دیجیتال در جنوب کرمان و شهرستان عنبرآباد نصب شود.

ضرورت راه‌اندازی شبکه‌های دیجیتال در عنبرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، ولی‌محمد مشایخی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: با توجه به قطعی شبکه دو و چهار در شهرستان مردم به دنبال ماهواره می‌روند که زنگ خطری برای فرهنگ شهرستان است.

وی افزود: شبکه‌های دیجیتال در بیشتر شهرهای شمالی و شرقی استان با کمک مسئولان و خیران و مردم راه‌اندازی شده است و در این شهرستان نیز با پیگیری جدی تا چند هفته آینده سهم شهرستان عنبرآباد که مبلغ 100 میلیون تومان است پرداخت و باید مردم در این امر مهم فرهنگی شرکت کنند.

مشایخی بیان داشت: ماه رمضان بهانه‌ای است که بندگان به خدا نزدیک شوند و همه ما باید قدر این ماه را بدانیم و به بهترین نحو ممکن از این ماه استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه در پایان دولت دهم هستیم، تصریح کرد: تمام امور شهرستان تا آخرین لحظه‌ای که در خدمت مردم هستیم باید به بهترین نحو ممکن ارائه تا خدمت صادقانه انجام شود و برای رضای خدا و مردم باشد.

مشایخی گفت: بعضی از مدیران نباید با این فکر که ممکن است تا چند ماه دیگر جابه‌جا شوند در کار خود کوتاهی کنند و باید به بهترین نحو ممکن تمام کارهای شهرستان انجام گیرد.

وی عنوان کرد: باید اعضای ستاد تنظیم بازار به بهترین نحو بازار ماه رمضان را کنترل کنند تا افراد سودجو از این موقعیت‌ها سوء‌استفاده نکنند و مردم با خیال راحت در این ماه مبارک خرید خود را انجام دهند.

فرماندار عنبرآباد اظهار داشت: با همکاری شورای تامین و در بحث امنیت اجتماعی در شهرستان در این ماه تدابیر امنیت اجتماعی بسیار خوبی اندیشیده شده است که مردم به ویژه در شب‌های قدر با آرامش خاطر مسائل دینی مذهبی خود را انجام دهند.

مشایخی گفت: سرمایه‌گذاری‌های بسیار خوبی در شهرستان انجام شده است و امیدواریم بتوانیم، سرمایه‌گذاران بیشتری را در عنبرآباد جذب کنیم تا در پیشرفت اقتصاد شهرستان کمک خوبی کرده باشیم.

وی از مدیران خواست، تمام پروژه‌های نیمه‌تمام را در شهرستان تکمیل کنند تا به زودی به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/80005/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول