اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم خبر داد

3 کشتی‌گیر قمی کاندیدای اعزام به رقابت‌های جهانی صربستان

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: سه کشتی‌گیر قمی کاندیدای اعزام به پیکارهای کشتی قهرمانی رده سنی نوجوانان جهان محسوب می‌شوند.

3 کشتی‌گیر قمی کاندیدای اعزام به رقابت‌های جهانی صربستان

محسن وزیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: بسیاری افراد باور اینکه قم بتواند در اردوی نهایی تیم اعزامی به مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان جهان دارای سه نماینده باشد را نداشتند اما این اتفاق با تلاش بسیار زیاد این کشتی‌گیران توانمند و مربیان با دانش این هیئت، رخ داد و قم برای نخستین‌بار شانس اعزام همزمان سه کشتی‌گیر به رقابت‌های جهانی نوجوانان را به دست آورده است.

وی ادامه داد: محمدجواد رضایی، مهدی ابراهیمی و علیرضا فتاحی‌منش بعد از کسب عنوان و قرار گرفتن بر سکوهای اول تا سوم پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور، به عنوان نمایندگان کشتی قم به تیم ملی نوجوانان دعوت شدند.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم با اشاره به میزبانی صربستان در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان در اواخر مردادماه بیان کرد: رقابت کشتی‌گیران نوجوان و مدعی عضو تیم ملی با حریفان خود از کشورهای مطرح دنیا در حالی به میزبانی شهر زرنجانین کشور صربستان در قالب پیکارهای قهرمانی جهان در سال 2013 برگزار می‌شود که به اعزام هر سه کشتی‌گیر قمی به این پیکارها امید زیادی داریم.

وی یادآور شد: پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان جهان از بیست و نهم مرداد تا سوم شهریورماه برگزار می‌شود در حالی‌که هم‌اکنون ملی پوشان در اردوی پایانی آماده‌سازی خود به سر می‌برند.

وزیری عنوان داشت: در برخی از اوزان برای شناسایی بهترین کشتی‌گیر به منظور پوشیدن دوبنده تیم ملی در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان، از سوی کادر فنی تیم ملی انتخابی برگزار می‌شود و در برخی اوزان دیگر نیز ملاک اعزام، عملکرد کشتی‌گیران در مسابقات قهرمانی آسیا و جام بین‌المللی گرجستان در نظر گرفته می‌شود.

وی ابراز داشت: در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا مهدی مرادحاصلی و مهدی ابراهیمی به ترتیب در اوزان 58 و 76 کیلوگرم به نمایندگی از استان قم عضو تیم ملی کشورمان بودند که طی آن مرادحاصلی به مقام هشتم وزن خود دست یافت اما ابراهیمی صاحب عنوان سوم و نشان برنز شد.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم اضافه کرد: همچنین علیرضا فتاحی‌منش به نمایندگی از کشتی استان قم عضو تیم ملی در وزن 85 کیلوگرم تیم اعزامی به رقابت‌های جام بین‌المللی در گرجستان بود که به مقام سوم و نشان برنز دست یافت و حالا این سه کشتی‌گیر شانس‌های اعزام به رقابت‌های جهانی محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/78002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول