اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل غیبت در انتخابی وزن 74 کیلوگرم

کشتی‌گیر قمی از حضور در مسابقات جهانی جوانان بازماند

کشتی‌گیر قمی از همراهی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان در مسابقات جهانی جوانان در سال 2013 محروم شد.

کشتی‌گیر قمی از حضور در مسابقات جهانی جوانان بازماند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در سال 2013 بعد از پایان پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا، مهمترین رویداد پیش روی ملی‌پوشان کشتی فرنگی کشورمان در رده سنی جوانان محسوب می‌شود.

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در رقابت‌های قهرمانی آسیا که چندی پیش برگزار شد، عملکرد خوبی داشت و توانست استعدادهای خوبی به آینده کشتی کشور معرفی کند اما حالا به رقابت‌های جهانی می‌رود تا مقامی در خور شأن کشتی ایران در مقابل رقبای مطرح از کشورهای مختلف دنیا کسب کند.

کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان قصد دارد ترکیبی بهتر از آنچه که به مسابقات قهرمانی آسیا رفت را به رقابت‌های قهرمانی جهان اعزام کند، به همین خاطر آخرین رقابت انتخابی درون اردویی تیم کشتی فرنگی جوانان برگزار شد.

بر اساس برنامه‌ریزی هماهنگ فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان، رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم کشتی فرنگی جوانان به منظور شناخت نفرات مورد نظر مربیان تیم ملی جوانان برای اعزام تیمی پرقدرت به مسابقات جهانی در خانه کشتی تهران به انجام رسید.

در حالی‌که رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان امسال در کشور بلغارستان برگزار می‌شود، کشتی‌گیران مدعی عضویت در تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با قضاوت چهار داور بین‌المللی ‌در خانه کشتی شماره دو تهران با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این مسابقات در چهار وزن برگزار شد و رقابت‌های وزن 74 کیلوگرم به دلیل حضور نیافتن امیرحسین مولایی در جدال مدعیان آن، کشتی قم را از داشتن یک سهمیه در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان در سال 2013 محروم کرد.

کادر فنی تیم کشتی فرنگی جوانان در حالی پس از بررسی نتایج مسابقات این وزن ترکیب نهایی ملی‌پوشان برای شرکت در رقابت‌های جهانی را اعلام می‌کند که قرار بود امیرحسین مولایی فرنگی کار جوان قم در وزن 74 کیلوگرم با حریفان پیکار کند اما به دلیل نامشخصی از این کار امتناع کرد.

این انتخابی در اوزان 50، 60، 74 و 120 کیلوگرم به انجام رسید و طی آن قرار بود در وزن 74 کیلوگرم ابتدا امیرحسین مولایی کشتی‌گیر استان قم با رسول گرمسیری از خوزستان مسابقه دهد و برنده آنها با فرشاد رستمی‌کیا به رقابت بپردازد.

مولایی در این رقابت حضور نیافت و بدین ترتیب رسول گرمسیری حریف فرشاد رستمی‌کیا شد که کشتی‌ آنها به سود رستمی‌کیا به پایان رسید در حالی‌که در این وزن رستمی‌کیا در کنار پیام بویری در تمرینات حضور می‌یابد تا کادر فنی در نهایت ملی‌پوش این وزن را معرفی کند.

رقابت‌های کشتی قهرمانی جوانان جهان روزهای 23 تا 26 مرداد ماه در شهر صوفیه پایتخت بلغارستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/ط30‌/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول