اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن 58 کیلوگرم

کشتی‌گیر قمی از مسابقات آسیایی حذف شد

کشتی‌گیر قمی با قبول باخت در نخستین مسابقه خود خیلی زود از گردونه رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا حذف شد.

کشتی‌گیر قمی از مسابقات آسیایی حذف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که 10 کشتی‌گیر نوجوان و آینده‌دار به نمایندگی از کشورمان به رقابت‌های کشتی قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا اعزام شده بودند و دو تن از آنها فرنگی‌کاران قمی هستند، یکی از آنها نماینده وزن 58 کیلوگرم تیم کشورمان بود که دستش از کسب مدال کوتاه ماند.

این کشتی‌گیر نوجوان و آینده‌دار مهدی مرادحاصلی فرنگی‌کار وزن 58 کیلوگرم است که در جریان رقابت‌های کشتی نوجوانان قهرمانی آسیا یکی از امیدهای تیم ملی اعزامی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان برای کسب مدال و قرار گرفتن بر روی سکوی نفرات برتر بود اما در این راه توفیقی پیدا نکرد.

مرادحاصلی که در رقابت‌های کشوری توانسته عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد و همچنین مدال طلای مسابقات روز جهانی کودک را از آن خود کند، در انتخابی‌های وزن 58 کیلوگرم کشتی‌گیر بی‌رقیبی بود که در نهایت در ترکیب تیم ملی اعزامی به رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا قرار گرفت.

این کشتی‌گیر یکی از نمایندگان کشورمان بود که در روز نخست پیکارهای کشتی نوجوانان قهرمانی آسیا برابر حریفان به میدان رفت و از قضا در قرعه‌کشی شانس بسیار خوبی داشت زیرا در دور نخست پیکارهای وزن 58 کیلوگرم با قرعه استراحت برخورد کرد اما در نخستین گام بعد از این استراحت شکست خورد.

این در حالی است که برترین‌های کشتی فرنگی نوجوانان آسیا در اوزان مختلف در کشور مغولستان میزبان برگزاری این مسابقات حضور دارند و در اوزان مختلف در تلاش برای به دست آوردن مدال‌های طلا، نقره و برنز آسیا به روی تشک می‌روند.

مهدی مرادحاصلی که روحیه خوبی داشت، در ادامه پیکارهای این وزن برابر حریف قزاقستانی به نام مادیار شاپیف صف‌آرایی کرد و در حالی که انتظار می‌رفت بتواند در این رقابت به پیروزی برسد اما با شکست در این رقابت از دور مسابقات کنار رفت.

با این حال تیم ملی اعزامی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در هفت وزنی که کشتی‌گیران آن در روز نخست کسب مدال از پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا به روی تشک رفتند، موفق به کسب پنج مدال طلا، نقره و برنز شد و یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی خود را معرفی کرد.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا در اولان باتور مغولستان امروز پیگیری می‌شود و در سه وزن روز دوم مسابقات رشته فرنگی مهدی ابراهیمی دیگر نماینده کشتی قم در وزن 76 کیلوگرم با امید به کسب مدال به مصاف حریفان می‌رود.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول