اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعزام کشتی‌گیر قمی به مسابقات جهانی نوجوانان قطعی شد

اعزام کشتی‌گیر قمی عضو تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشورمان به رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان قطعی شد.

اعزام کشتی‌گیر قمی به مسابقات جهانی نوجوانان قطعی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که دقیقاً دو هفته دیگر به زمان آغاز مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان جهان باقی مانده است، سرانجام تکلیف یکی از اوزان تیم اعزامی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان به این رقابت‌ها مشخص شد.

در حالی که مهدی ابراهیمی کشتی‌گیر توانمند و آینده‌دار قمی در این وزن حضور دارد، یک کشتی‌گیر مازندرانی به نام میلاد محمدی نیز که رقیب اصلی فرنگی‌کار استان قم بود جزو گزینه‌ها قرار داشت لذا برای این منظور کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان برای اینکه نفر قوی‌تر و آماده‌تر را از بین کشتی‌گیران قمی و مازندرانی گزینش کند، یک رقابت انتخابی بین آنها برگزار کرد.

به این ترتیب مهدی ابراهیمی فرنگی‌کار نوجوان قمی و میلاد محمدی کشتی‌گیر نوجوان مازندرانی که هر دو مدعی عضویت در وزن 76 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان اعزامی به رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان بودند، در یک رقابت انتخابی برابر یکدیگر به روی تشک رفتند.

رقابت نزدیک و نفس‌گیر میلاد محمدی و مهدی ابراهیمی برای به دست آوردن دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در مسابقات قهرمانی سال 2013 نوجوانان جهان در خانه کشتی شماره دو تهران و در حضور کادر فنی تیم ملی برگزار شد.

مربیان تیم ملی به دقت عملکرد هر دو کشتی‌گیر را زیر نظر داشتند تا ارزیابی دقیقی از آخرین وضعیت آن‌ها در آستانه رقابت‌های جهانی داشته باشند اما در پایان این رقابت نزدیک و تماشایی این فرنگی‌کار استان قم بود که برابر حریف خود به برتری دست پیدا کرد.

به این ترتیب یکی از سه کشتی‌گیر قمی که هم‌اکنون در تمرینات تیم ملی اعزامی به رقابت‌های جهانی نوجوانان حضور دارد، اعزامش به این پیکارها قطعی شد و اکنون علاقمندان به کشتی در قم منتظر تعیین وضعیت دیگر فرنگی‌کاران قمی حاضر در اردوی پایانی تیم ملی هستند.

به غیر از مهدی ابراهیمی که در وزن 76 کیلوگرم به مسابقات جهانی اعزام خواهد شد، محمدجواد رضایی در وزن 42 کیلوگرم و علیرضا فتاحی‌منش در وزن 85 کیلوگرم دو کشتی‌گیر دیگر قمی حاضر در اردوی تیم ملی هستند که هنوز تکلیف آنها برای رفتن به پیکارهای جهانی مشخص نیست.

این در حالی است که مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در رده سنی نوجوانان در سال 2013 از بیست و نهم مرداد‌ماه به مدت شش روز به میزبانی کشور صربستان و با حضور چهره‌های آینده‌دار این رشته از کشورهای مختلف دنیا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول