اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

برخی مدیران در پیگیری امور بی‌خیالند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی مدیران برای پیگیری امور و برای راحتی خودشان بی‌خیال آن موضوع می‌شوند.

برخی مدیران در پیگیری امور بی‌خیالند

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری ظهر امروز در نشست مبارزه با قاچاق کالای استان کهگیلویه و بویراحمد که با موضوع پیگیری وضعیت انبار گمرک استان برگزار شد، اظهار کرد: کار گمرک رسیدگی به پرونده‌های قضایی نیست بلکه رسالت و مأموریتی دیگر دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این استان هر اداره و دستگاهی که کمبود جا و مکان داشته از تأسیسات و فضاهای استانداری استفاده کرده در حالی که خود استانداری از داشتن یک انبار برای وسایل خود که در زیر باران و گرما ریخته شده، در مضیقه است.

صابری ادامه داد: من نمی‌دانم چرا باید خودروی پراید استانداری کهگیلویه و بویراحمد در اختیار جهاد دانشگاهی باشد و یا این که مدیری از این استان برود و خودروی اداری استان را هم با خود به استان دیگر ببرد.

وی که به شدت از کارهای غیر قانونی در استان گلایه‌مند بود در ادامه گفت: برخی از کارهایی که مدیران انجام می‌دهند نه برای تسریع در رفع مشکلات بلکه برای هویت‌بخشی به جایگاه خودشان است.

صابری از لزوم تخلیه انبار گمرک استان و واگذاری آن به صاحب اصلی یعنی استانداری سخن به میان آورد و افزود: یکی از مراکز دیگر هم سالن استانداری را برای برگزاری کلاس خود تصرف کرده و به جای کلاس برای هر جلسه 500 هزار تومان اجاره آن را می‌گیرد!.

 مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تاریخ ثابت کرده که قاطعیت کلید حل بسیاری از مشکلات است و به همین خاطر تا هنگامی که در استان ما با منطق «بی‌خیالش و ولش‌کن» همراه هستیم راه به جایی نخواهیم برد.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کهگیلویه و بویراحمد برای نمونه به بحث پرداخت مناطق محروم فرهنگیان استان اشاره کرد و گفت: عده‌ای 18 سال در این قضیه خواب بودند و امروز که این اعتبار احیا شده تازه بیدار شده و خود را احیاگر آن می‌دانند.

صابری خاطرنشان کرد: کهگیلویه و بویراحمد اسیر این بی‌نظمی‌ها شده و دلیل محرومیت آن همین کارها و اقدامات است.

انتهای پیام/2571/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول