اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس صورت گرفت

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد از حضور حماسی مردم

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد از مردم این استان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد از حضور حماسی مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد طی بیانیه‌ای از مردم شهیدپرور این استان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: ملت بزرگ ایران، یک بار دیگر در حمایت از انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری به زیباترین و باشکوه‌ترین شکل ممکن در سراسر ایران اسلامی حضور یافتند تا یکبار دیگر سخن تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را ثابت شود که فرموده است: ما می‌خواهیم به همه دنیا نشان دهیم که قدرت‌های فائقه را هم می‌توان با نیروی ایمان شکست داد.

این بیانیه می‌افزاید: امروز ندای حق‌طلبی و حقیقت‌جویی مردمی ظلم‌ستیز، امتی آزاده به همراه سایر کشورهای مسلمان همزمان با روز جهانی قدس، روز همدردی با ملت مظلوم فلسطین و روز رهایی قدس شریف، در جهان طنین‌انداز شد؛ امروز، مردم هوشیار و بیداردل استان کهگیلویه و بویراحمد همگام با ایران اسلامی، یکپارچه به پا خواست و یک‌دل و یک‌صدا با بانگ تکبیر و تهلیل و تسبیح و فریادهای خروشنده‌ «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» مهر سکوت را بر لبان سیاستمداران در فضای بین‌المللی نشانده تا طنین رهایی و آزادی را در گوش جهان زمزمه کنند و با غریوی رعدآسا جهان را بر سر اسرائیل آوار کنند.

به گزارش فارس در بخش دیگری از بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد آمده است: مسیرهای منتهی به میعادگاه‌های نماز جمعه ایران اسلامی صحنه‌هایی از شور، عشق و احساس را به تصویر کشید و جوانه‌هایی از امید از خاک تیره سر برآورد و شکفت و نسیم رحمت و صبای آزادی، قدس را در بر گرفت و طوفان خشم و انزجار ملل مسلمان و آزادگان جهان نثار لانه سست و عنکبوتی اسرائیل جنایتکار شد.

 در این بیانیه با قدردانی از حضور مردم آورده شده است، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد قدس و انتفاضه استان کهگیلویه و بویراحمد حضور سبز و گام‌های استوارتان را در راهپیمایی ضد صهیونیستی روز جهانی قدس می‌ستاید و به آن افتخار می‌کند.

در بخش پایانی این بیانیه نیز آمده است: زبان از بیان و قلم از نگارش خلق حماسه شما مردم خداجوی همیشه در صحنه استان  کهگیلویه و بویراحمد و ایران اسلامی در روز جهانی قدس قاصر است که علیرغم گرمای طاقت فرسای تابستان و داشتن روزه با حضور حماسی خود، دل مردم آواره فلسطین، حزب‌الله لبنان، ملل اسلامی و مسلمانان و آزادی خواهان جهان را شاد کردید و یأس و نومیدی را در دل دشمنان اسلام همچون استکبار جهانی، آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی، انگلیس خبیث و فرعونیان روزگار ایجاد کردید.

انتهای پیام/82005/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول