اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اداره‌کل استاندارد این استان انجام شد

ابطال و تعلیق پروانه تعدادی واحد تولیدی متخلف در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد از ابطال و تعلیق پروانه تعدادی واحد تولیدی متخلف در این استان خبر داد.

ابطال و تعلیق پروانه تعدادی واحد تولیدی متخلف در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد محمدی ظهر امروز در جلسه کمیته علائم و کنترل کالای این اداره‌کل اظهار کرد: پروانه استاندارد 12 واحد تولیدی ابطال و تعلیق شد.

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: پروانه استاندارد واحدهای شرکت رایحه‌دان کهگیلویه به دلیل تعطیلی خط تولید و عدم تولید مایع سفید کننده و همچنین پروانه شن و ماسه زمردانه، شن و ماسه زمان قیصری و تعاونی 192 گچساران به دلیل عدم تمدید پروانه استاندارد تعلیق شد.

وی افزود: لذا پرونده این واحدها جهت سیر مراحل قانونی در صورت عدم اقدام جدی برای رفع تعلیق به مراجع قضایی ارسال خواهد شد.

محمدی عنوان کرد: پروانه تیرچه بلوک اکبری در باشت، گاز اکسیژن طبی و صنعتی جنوب، آب معدنی دنا نوش آب نهر(آبدیز)، همبرگر ک.ب، آبلیموی بی‌همتا گچساران، دوغ و ماست نسیم کوهستان، آبلیموی شرکت بیدزرد و شن و ماسه شرکت صخره گچساران، به دلیل عدول از الزامات اولیه اخذ پروانه و عدم اقدام در جهت تمدید و یا رفع تعلیق پروانه استاندارد آن‌ها ابطال گردیدند.

این مسئول اظهار کرد: پرونده واحدهایی که پروانه آن‌ها ابطال شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال گردیده و مکاتبات لازم با سازمان صنعت، معدن و تجارت در جهت قطع هر گونه تسهیلات تبلیغات محصولات این واحدها انجام شده است.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد همچنین به واحدهای تولیدی توصیه کرد که اقدامات لازم را جهت تمدید پروانه استاندارد محصولات خود یک ماه قبل از اتمام اعتبار آن به عمل آورند.

انتهای پیام/82009/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول