اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرعامل شرکت نفت صورت می‌گیرد

برگزاری ضیافت افطاری خبرنگاران در شرکت نفت گچساران

رئیس اداره روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از برگزاری ضیافت افطاری خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار و با حضور مدیرعامل این شرکت خبر داد.

برگزاری ضیافت افطاری خبرنگاران در شرکت نفت گچساران

ابوالحسن غلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران سربازان عرصه اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی هستند.

وی با تأکید بر لزوم تبیین هر چه بیشتر و بهتر نقش خبرنگاران و رسانه‌ها در امور مختلف جامعه افزود: این قشر پرتلاش، جامعه را با حقایق و واقعیت‌های موجود آشنا کرده و در برطرف کردن مشکلات و رسیدن به اهداف مورد نظر نقش مؤثری دارند.

رئیس اداره روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، حمایت و پشتیبانی از خبرنگاران را در راستای ارتقای جایگاه آنان بسیار مهم و ضروری عنوان کرد.

غلامی با اشاره به نقش و جایگاه رسانه‌ها در موفقیت‌های کسب شده در دستگاه‌های مختلف ابراز داشت: در دنیای امروز وجود خبرنگار یکی از ضروریات تأمین محتوای رسانه‌ها محسوب می‌شود و روز خبرنگار نیز باید در شأن این قشر مهم برگزار شود.

وی نقش خبرنگاران را در آگاهی بخشی، رشد و توسعه جامعه نقشی غیر قابل انکار دانست و گفت: تعامل همه قشرهای مختلف از قبیل ارگان‌ها، دستگاه‌ها و نهادها برای بازتاب حقایق به مردم و مخاطبان با خبرنگاران و اصحاب رسانه و قلم ضرورت دارد.

غلامی تصریح کرد: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران نیز در راستای تعامل با خبرنگاران و با دعوت از این قشر برای حضور در جلسات و برنامه‌ها و حمایت و پشتیبانی از خبرنگاران اقدامات مطلوبی ارائه داده است.

رئیس اداره روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران انعکاس و بازتاب موفقیت‌ها، حقایق و واقعیت‌های این شرکت نفتی را مرهون تلاش‌های بی‌وقفه اصحاب رسانه این شهرستان و استان عنوان کرد.

غلامی یادآور شد: تقدیر از این قشر آگاه و دلسوز کاری دشوار بوده اما شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در راستای قدردانی از خبرنگاران این شهرستان و به منظور پاسداشت این روز بزرگ مراسم ضیافت افطاری را با حضور خبرنگاران برگزار می‌کند.

وی با اشاره به حضور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و جمعی از مدیران این شرکت در این مراسم ابراز داشت: از همه خبرنگاران این شهرستان برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آمده است.

غلامی افزود: این مراسم امروز و همزمان با نماز مغرب و عشا در محل باشگاه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82014/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول