اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتی:

فعالیت‌های خبرنگاران مانعی برای جلوگیری از مسائل انحرافی است

معاون سیاسی فرماندار دشتی گفت: فعالیت‌های خبرنگاران در جامعه مانعی برای جلوگیری از مسایل انحرافی و خطاهاست.

فعالیت‌های خبرنگاران مانعی برای جلوگیری از مسائل انحرافی است

حسین باغداری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی گفت: روز خبرنگار یادآور تلاش‌ها و زحمات انسان‌هایی است که زندگی خود را وقت آحاد جامعه می‌کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی افزود: انعکاس همه فعالیت‌ها و نتایج این فعالیت‌ها و نیز بررسی نیازها و مشکلات ضمن ایجاد روحیه امید و تعالی در افراد جامعه مسیر پیشرفت و تکامل جامعه خود را نیز فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران زبان گویا و چشمان بینای افراد جامعه خود هستند که به دنبال شناسایی نقاط ضعف و قوت در مسیر حرکت زندگی اجتماعی و دیگر شاخص‌ها بوده و با رصد هوشمندانه و عالمانه خود حرکت در مسیر تکامل جامعه و نیز اهداف آرمانی را تسریع و هموار می‌کنند.

باغداری افزود: از طرف دیگر، فعالیت‌های خبرنگار در جامعه مانعی برای جلوگیری از مسایل انحرافی و خطاهاست خطاهایی که یا از طرف مسئول ممکن است رخ دهد یا از طرف افرادی از جامعه که به هر حال با حضور و بروز خبرنگاران این اتفاق رخ نمی‌دهد یا اصلاح می‌شود.

معاون سیاسی فرماندار دشتی گفت: خبرگزاری فارس در حال حاضر از پویاترین و به‌روز‌ترین رسانه‌های کشور بوده و نقش آن در انعکاس برنامه‌ها، اهداف و اقدامات توسعه‌ای و پیشرفت جامعه، در آستانه دهه پیشرفت و عدالت غیر قابل انکار است.

باغداری یادآور شد: بنابراین تلاش‌ها و زحمات این عزیزان در خبرگزاری فارس بویژه در استان بوشهر و شهرستان دشتی را ارج می‌نهیم و آرزوی توفیقات را از خداوند منان برای همه آنها آرزومندیم.

انتهای پیام/66001/س20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول