اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تقدیر روابط عمومی آبفای لرستان از خبرگزاری فارس

پیگیری خبرنگار فارس جواب داد

مدیر روابط عمومی آبفا لرستان از پیگیری خبرنگار فارس در خصوص شکسته شدن لوله آب شرب جنب فرمانداری پلدختر تقدیر کرد.

پیگیری خبرنگار فارس جواب داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از پلدختر، بعد از درج خبری تحت عنوان آب شرب جنب فرمانداری پلدختر همچنان هدر می‎رود، در خبرگزاری فارس مورخه 10/5/92 روابط عمومی آب و فاضلاب لرستان با ارسال نامه‎ای از توجه خبرنگار خبرگزاری فارس پلدختر تشکر کرد.

متن این نامه بدین شرح است: احتراماً در پاسخ به مطلبی با موضوع آب شرب جنب فرمانداری پلدختر همچنان به هدر می‌رود، به آگاهی می‌رساند، با توجه به اینکه اطلاع‎رسانی اتفاقات شبکه آب از طریق سامانه 122 شرکت آبفا لرستان به صورت شبانه روزی ثبت و ضبط و نسبت به ترمیم و اصلاح آن اقدام می‎شود.

لذا اطلاعات شکستگی شبکه مورد نظر متاسفانه با تاخیر به سامانه 122 ارسال شده که به محض دریافت خبر، امور آبفا پلدختر بدون فوت وقت در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به ترمیم آن اقدام نموده است.

حال ضمن قدردانی از توجه خبرنگار محترم آن خبرگزاری در راستای اهمیت به مایه حیاتی آب و هشدار به محدودیت منابع تامین آب شرب شهر پلدختر و ضرورت ترویج فرهنگ صرفه جویی آن مقتضی است دستور فرمائید پاسخنامه ارسالی را جهت تنویر افکار عمومی در آن خبرگزاری محترم درج کنند.

توضیح خبرگزاری فارس پلدختر، امیدواریم مدیر آب و فاضلاب شهرستان پلدختر این رفتار را سر لوحه کار خود قرار دهد و با برخورد درست با خبرنگاران، آنها را برای ترویج فرهنگ صرفه‎جویی کمک کنید، نه با تهدید به برخورد فیزیکی آنها را مجبور به سانسور خبری کند، چرا که دوران اینگونه رفتارها سال‎هاست که انقضا یافته و کارآیی ندارد.

انتهای پیام/85009/ن10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول