اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی خبر داد

انهدام 12 باند توزیع مواد مخدر در یزد/ دستگیری بیش از یک هزار توزیع کننده و خرده فروش

معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی استان یزد از شناسایی و انهدام 12 باند توزیع مواد مخدر در سطح استان یزد خبر داد.

انهدام 12 باند توزیع مواد مخدر در یزد/ دستگیری بیش از یک هزار توزیع کننده و خرده فروش

سرهنگ محمدحسن باقری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: با تلاش و اقدامات کارکنان و نیروهای پلیس در ادامه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر طی چهار ماه گذشته 12 باند توزیع مواد مخدر شناسایی و منهدم شد.

وی ادامه داد: همچنین در این زمینه بیش از یک هزار و 702 نفر شناسایی و دستگیر شدند که برای ادامه روند قضایی و دادرسی به مقامات قضایی استان تحویل داده شدند.

این مقام مسئول افزود: در ادامه اجرای طرح پلیس در زمینه برخورد با توزیع مواد مخدر در این مدت یک هزار و 248 پرونده در این زمینه تشکیل شد که با تکمیل پرونده و انجام تحقیقات برای رسیدگی به مراجع قضایی استان ارسال شد.

وی همچنین از توقیف 113 خودرو متعلق به سوداگران مرگ در محورهای مواصلاتی و معابر شهری خبر داد و عنوان کرد: همچنین بیش از شش تن و 320 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این مدت کشف و ضبط شده است.

سرهنگ باقری با اشاره به عملکرد پلیس در این زمینه افزود: اولویت کاری پلیس، برخورد قاطعانه با توزیع کنندگان و خرده‌فروشان مواد مخدر است و کسانی که در این زمینه به هر شکلی فعالیت داشته باشند توسط مراجع قضایی به اشد مجازات می‌رسند.

انهدام باند سارقان زورگیر مسلح در آزادشهر یزد

معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی استان یزد همچنین از شناسایی و انهدام باند سارقان زورگیر در یزد خبر داد.

وی ادامه داد: در پی دریافت خبر مبنی بر اینکه افرادی شرور و زورگیر، موجبات رعب و وحشت شهروندان را فراهم کرده و اخاذی می‌کنند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با بررسی و اقدامات پلیسی، اعضای این باند زورگیری در تعقیب و گریز و با شلیک تیر متوقف و دستگیر شدند.

سرهنگ باقری با بیان اینکه فعالیت این باند در محدوده آزادشهر یزد بوده ادامه داد: اعضای این باند در مکان‌هایی که از قبل شناسایی کرده بودند طعمه خود را شناسایی و دنبال می‌کردند تا در موقعیت مناسب، اقدام شنیع خود را عملی کنند.

وی بیان داشت: اعضای این باند که بیشتر به زورگیری و ایجاد رعب و وحشت اقدام می‌کردند به هشت فقره زورگیری از مردم اعتراف کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: اعضای این باند که از پایان تیر ماه شناسایی و دستگیر شدند متشکل از اتباع افغانی و ایرانی بوده که از شهرهای مرزی کشور به استان یزد آمده بودند.

وی اضافه کرد: این سارقان با همکاری دو نفر از سارقان سابقه‌دار با استفاده از سلاح سرد اقدام به زورگیری و سرقت می‌کردند.

انتهای پیام/90004/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول