اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک فینال جذاب و دیدنی؛

قهرمان مسابقات والیبال جام رمضان محمودآباد مشخص شد

خبرگزاری فارس: تیم شهدای آزادمون قهرمان مسابقات والیبال جام رمضان یادواره سرداران و 425 شهید شهرستان محمودآباد شد.

قهرمان مسابقات والیبال جام رمضان محمودآباد مشخص شد
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، مسابقات والیبال جام رمضان یادواره سرداران و 425 شهید این شهرستان شب گذشته با قهرمانی تیم شهدای آزادمون به کار خود پایان داد.
در این دیدار تماشایی و جذاب که در حضور بیش از 2 هزار تماشاچی علاقه‌مند به این رشته پرطرفدار برخوردار بود تیم شهدای آزادمون با نتایج 25 بر 20، 25 بر 22 و 25 بر 19 سه بر صفر حریف خود را از پیش‌رو برداشت و قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد.
رئیس هیئت والیبال محمودآباد در گفت‌وگو با فارس، سطح کیفی این دوره از مسابقات را خوب ارزیابی کرد و گفت: بیشتر  تیم‌ها با بازیکنان آماده و با کیفیت در این مسابقات حضور پیدا کردند و دیدارهای جذابی را به نمایش گذاشتند.
مجید فلاح آینده والیبال شهرستان را روشن دانست و خاطرنشان کرد: در گذشته نه چندان دور تیم پرمهره و قدرتمند جانبازان محمودآباد با بازیکنان تراز اول در محمودآباد فعالیت می‌کرد که در ایران حرف‌های زیادی برای گفتن داشت که یکی از همین بازیکن ارزشمند به نام بهروز عطایی امروز به عنوان سرمربی تیم کاله آمل و تیم ملی نوجوانان و زمانی نیز مربی تیم ملی بزرگسالان بوده است.
فلاح ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی مناسب و کمک از پیشکسوتان این رشته در شهرستان یک بار دیگر شاهد هنرنمایی جوانان بااستعداد محمودآبادی در والیبال کشور باشیم
به گزارش فارس، از نکات جالب توجه این مسابقه حضور مسئولان استان و شهرستان همچون معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران و مسئول کمیته والیبال ساحلی مازندران، رئیس آموزش و پرورش، شهردار و رئیس تربیت بدنی محمودآباد بود.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول