اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ماه مبارک رمضان

جام محلات والیبال در هفتکل برگزار می‌شود

دبیر برگزاری مسابقات والیبال جام رمضان هفتکل گفت: به زودی جام محلات والیبال در هفتکل برگزار خواهد شد.

جام محلات والیبال در هفتکل برگزار می‌شود

سیدصادق موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هفتکل اظهار کرد: مسابقات والیبال جام رمضان به زودی در هفتکل آغاز خواهد شد.

وی افزود: قرار است این رقابت‌ها با حضور شش تیم برگزار شود که تاکنون چهار تیم برای شرکت در مسابقات والیبال جام رمضان اعلام آمادگی کرده‌اند.

این جوان هفتکلی تصریح کرد: تیم شهدای کوی شهید رجایی، تیم هیئت والیبال هفتکل، تیم شهدای اسلام آباد و تیم کوی شهید رجایی چهار تیمی هستند که آمادگی خود را برای شرکت در مسابقات والیبال جام رمضان شهرستان هفتکل اعلام کرده‌اند.

دبیر برگزاری مسابقات والیبال جام رمضان هفتکل اظهار امیدواری کرد که تیم شرکت سیمان خوزستان نیز در این رقابت‌ها حضور یابد.

وی در ادامه به زمان برگزاری مسابقات والیبال جام رمضان هفتکل اشاره کرد و گفت: این رقابت‌ها روز چهارشنبه یکم مرداد ماه همزمان با شب ولادت با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) آغاز می‌شود و تیم‌های شرکت کننده با هم به مسابقه می‌پردازند.

موسوی خاطرنشان کرد: مسابقات والیبال جام رمضان هفتکل در سالن کوثر استادیوم ورزشی 22 بهمن از سوی هیئت والیبال برگزار خواهد شد.

دبیر برگزاری مسابقات والیبال جام رمضان هفتکل اضافه کرد: تیم‌های شرکت کننده، طی پنج شب با هم مسابقه می‌دهند تا قهرمان این دوره از رقابت‌ها مشخص شود.

انتهای پیام/72010/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول