اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز تأکید کرد

ضرورت واگذاری آب و فاضلاب روستاهای استان البرز به آبفای شهری

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار البرز بر ضرورت واگذاری آب و فاضلاب روستاهای استان البرز به آبفای شهری تأکید کرد.

ضرورت واگذاری آب و فاضلاب روستاهای استان البرز به آبفای شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ناصر رجبی ظهر امروز در کارگروه امنیت و سلامت غذایی استان البرز اظهار داشت: یکی از مهمترین مزایایی این واگذاری در نظارت بیشتر و همچنین پیش رفتن به سمت سالم‌سازی آب روستایی است که باید هر چه سریعتر این مهم به تحقق بپیوندد.

وی ادامه داد: واگذاری آب و فاضلاب روستایی به آبفای روستایی یکی از مهمترین مصوبات کارگروه‌های گذشته بود که باید تدابیر اساسی برای اجرایی شدن این مهم انجام شود.

این مسئول با بیان اینکه سلامت مردم و جامعه باید یکی از مهمترین اولویت‌های ما محسوب شود، افزود: با نظارت بیشتر بر آب روستاها می‌توانیم سلامت این قشر از جامعه را نیز بیش از گذشته فراهم نماییم.

رجبی در ادامه سخنان خود یکی از مهمترین اقداماتی که هم‌اکنون در سطح استان البرز در حال انجام است را طرح نظارت بر اصناف و تشدید نظارت‌ها بر نحوه فعالیت و نحوه توزیع مواد غذایی ذکر کرد و افزود: با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان و همچنین استفاده بیشتر مردم از برخی از مواد غذایی لذا با حضور کارشناسان و بازدیدهای مکرر نظارت بیشتری را بر نحوه فعالیت و عرضه مواد غذایی خواهیم داشت.

وی توجه به فعالیت صنف اغذیه‌فروشی‌ها را مهم ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: از آن جایی که فعالیت این صنوف به طور مستقیم با سلامت مردم در ارتباط است لذا باید تمامی تمهیدات لازم برای بهداشتی بودن و نحوه فعالیت این گونه مراکز داشته باشیم.

رجبی در بخشی دیگر از سخنان خود به تنها کارخانه تولیدکننده یخ در استان البرز اشاره کرد و افزود: این کارخانه تنها کارخانه بهداشتی تولید یخ در استان است که نظارت شدید و کاملی بر نحوه فعالیت این کارخانه وجود دارد.

وی در ادامه بر ساماندهی تانکرهای لجن‌کش تأکید کرد و گفت: متأسفانه این تانکرها معضلات و آلودگی‌هایی را برای استان در برخواهد داشت که باید تدابیر اساسی برای ساماندهی این تانکرها در نظر گرفت و از آلودگی‌های زیست‌محیطی جلوگیری کرد.

انتهای پیام/2302/ت20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول