اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان طالقان:

عملکرد آبفای روستایی و شبکه بهداشت طالقان ضعیف است

فرماندار شهرستان طالقان گفت: عملکرد آبفای روستایی و شبکه بهداشت این شهرستان ضعیف است.

عملکرد آبفای روستایی و شبکه بهداشت طالقان ضعیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از طالقان، ساسان دلاویز ظهر امروز در شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: کم‌کاری و عملکرد ضعیف مدیران در دستگاه‌های مختلف به هیچ عنوان قابل قبول نیست و مسئولان کم‌کار در حوزه‌های مختلف باید پاسخگو باشند.

وی با تأکید بر اینکه ما خدمتگزار مردم هستیم و نسبت به مسئولیتی که داریم در قبال آنان موظفیم، افزود: عده‌ای با کم‌کاری و عملکرد نامتناسب و ضعیف زمینه نارضایتی شهروندان را ایجاد می‌کنند که باید پاسخگو باشند.

فرماندار شهرستان طالقان با اعلام اینکه مردم از مسئولان تنها توقع خدمات‌رسانی دارند، اظهار کرد: نباید تنها پستی را به یدک بکشیم بلکه داشتن این پست‌ها وظایف ما را در قبال مردم بیشتر کرده و مسئولیت‌ها را خطیرتر و سنگین‌تر می‌کند.

دلاویز خاطرنشان کرد: دولت نهم و دهم برای خدمات‌رسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و با راه‌اندازی سفرهای استانی، حضور در جمع مردم و گوش دادن به مشکلات آنان سعی در رفع معضلات مردم داشت لذا ما باید از این مهم درس گرفته و بیش از گذشته در مسیر خدمات‌رسانی به مردم گام برداریم.

فرماندار شهرستان طالقان با اعلام اینکه این شهرستان با داشتن شبکه بهداشت و درمان هنوز از کمترین امکانات بهداشتی برخوردار نیست، افزود: عدم این نوع خدمات‌رسانی نشانه ضعیف عمل کردن حوزه بهداشت و درمان این شهرستان است.

دلاویز تأکید کرد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز برای مشاهده مشکلات مردم در حوزه درمان و بهداشت در این شهرستان حاضر نشده است لذا انتظار داریم تا برای رفع پاره‌ای از مشکلات و برطرف شدن نیازهای مردم در این زمینه مسئولان تلاش خود را دوچندان کنند.

وی اهمیت دادن به خواسته مردم و رفع نیازهای آنان در حوزه‌های مختلف را مهم ارزیابی کرد و گفت: با شهرستان شدن طالقان باید خدمات‌رسانی به این شهرستان منطبق با یک شهرستان باشد اما در برخی از حوزه‌ها طالقان در محرومیت به سر می‌برد و نیازمند توجه بیشتر است.

فرماندار طالقان نبود بیمارستان تخصصی، کادر متخصص، دارو برای بیماران خاص و ... را از مهم‌ترین مشکلات مردم در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان اعلام کرد و گفت: رفع سریع این معضل که به سلامت مردم بستگی دارد باید هر چه سریع‌تر در دستور کار و اولویت مسئولان قرار گیرد.

فرماندار شهرستان طالقان گفت: یکی از نیازهای مردم در روستاهای این شهرستان نیاز به آب شرب سالم است.

دلاویز تأکید کرد: مسئولان در حوزه آبفای روستایی نیز موفق عمل نکرده‌اند و ما امروز در این حوزه با مشکلاتی مواجه هستیم.

انتهای پیام/2302/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول