اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب چهارمین دوره شورای شهر مشهد:

تولید اندیشه بسیجی‌مدار در راستای اهداف نظام وظیفه بسیج اساتید است

منتخب چهارمین دوره شورای شهر مشهد گفت: وظیفه بسیج اساتید دانشگاه‌ها باید تولید اندیشه بسیجی‌مدار در راستای اهداف نظام باشد.

تولید اندیشه بسیجی‌مدار در راستای اهداف نظام وظیفه بسیج اساتید است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید جلال فیاضی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: اگر دانشگاه را مرکز تولید اندیشه در مسیر اعتلای نظام اسلامی بدانیم بنابراین وظیفه بسیج اساتید دانشگاه‌ها باید تولید اندیشه بسیجی‌مدار در راستای اهداف نظام باشد.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب درباره بسیج و رسالت سنگین این نهاد در حفظ و نگاهبانی آرمان‌های انقلاب؛ تداوم پیوسته این آرمان‌ها را همچون حضور پیوسته و عاشقانه بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس، خواستار شد.

منتخب چهارمین دوره شورای شهر مشهد در ارتباط با نقش بسیج اساتید در دانشگاه‌ها عنوان کرد: در دانشگاه‌های امروز هنوز اندیشه بسیجی، محور نیست که این موضوع رسالت بسیجیان اساتید را در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور مضاعف می‌کند.

فیاضی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین نقش‌های اساتید بسیجی در بسط اندیشه مخلصانه و ایثارگر بسیجی، نوع ارتباط و تعامل همراه با دوستی با همکاران و نیز دانشجویان است.

این کارشناس مسایل سیاسی گفت: تحقق منویات رهبری نظام در داشتن دانشگاه‌های اسلامی، نیاز به استادان و دانشجویان معتقد به این اندیشه است و توسعه این اندیشه جز در سایه فعالیت مخلصانه بسیج اساتید ممکن نیست.

فیاضی با اشاره به فشارهای مضاعف نظام سلطه از آن به عنوان یک فرصت برای نظام یاد کرد و گفت: نامگذاری سال جدید به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی می‌تواند نقطه عطفی در عبور جمهوری اسلامی از گردنه‌های سخت کنونی باشد و این امر مستلزم هوشمندی بسیج به عنوان نقطه اتکای نظام به‌ویژه در حوزه تولید اندیشه در مسیر رشد، توسعه و خودکفایی است.

انتهای پیام/70003/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول