اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان خواستار شد

استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی برای تکمیل و مرمت فضاهای آموزشی

استاندار کردستان بر اتمام پروژه‌های آموزش و پرورش دارای پیشرفت بالای 80 درصد در استان تاکید کرد و خواستار استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی برای تکمیل و مرمت فضاهای آموزشی شد.

استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی برای تکمیل و مرمت فضاهای آموزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کردستان اظهار کرد: بنا به اهمیت موضوع تعمیر و نوسازی مدارس و اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه آموزش و پرورش، باید پروژه‌های دارای پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد تا قبل از آغاز سال تحصیلی به مرحله بهره‌برداری برسد.

استاندار کردستان اضافه کرد: موضوع فضاهای آموزشی یکی از مهم‌ترین موضوع‌های متولیان این بخش است که باید بنا به ضرورت و نیاز شهرها و روستاهای استان بر اساس کارشناسی دقیق برای هزینه کردن در این بخش برنامه‌ریزی و با سرعت عمل بیشتری نسبت به تکمیل آن‌ها اقدام شود.

شهبازی با اشاره به آمادگی نیروهای بسیجی از سوی سازمان بسیج سازندگی برای تکمیل و تعمیر فضاهای آموزشی در سطح استان در قالب طرح‌های هجرت گفت: متولیان امر آموزش استان باید از این فرصت و ظرفیت ارزنده به بهترین نحو ممکن بهره بگیرند و هماهنگی‌های لازم را برای انجام فعالیت‌های این بخش انجام دهند.

استاندار کردستان در بخش دیگر از صحبت‌های خود با اشاره به ظرفیت و استعداد خیرین مدرسه ساز در تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام گفت: بنا به ضرورت کار و فرصت طلایی تابستان در تعمیر و نوسازی مدارس، مجمع خیرین مدرسه‌ساز نیز باید همکاری لازم را با متولیان امر داشته باشند.

وی خواستار تصویب آیین‌نامه‌ای داخلی برای واگذاری مدارس فرسوده به خیرین مدرسه‌ساز شد تا ضمن استفاده از مصالح ساختمانی و زمین آن‌ها، در هزینه‌های ساخت مدارس صرفه‌جویی شده و شرایط بهتری برای مدرسه‌سازی در سطح استان صورت بگیرد.

به گزارش فارس؛ استاندار کردستان در این جلسه با اشاره به عملکرد مثبت دبیرستان‌های وابسته به دانشگاه کردستان در طی چند سال اخیر، افزود: فراهم کردن شرایط تحصیل برای اقشار مختلف جامعه به ویژه جامعه روستایی در مراکز آموزشی ممتاز یکی از کارهای ارزنده و باقیات‌الصالحات برای متولیان امر است.

انتهای پیام/79001/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول