اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری اصفهان:

یک درصد از بودجه تملک و دارایی مربوط به بخش بسیج است

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری اصفهان گفت: یک درصد از بودجه تملک و دارایی مربوط به بخش بسیج است که موظف به پرداخت هستیم.

یک درصد از بودجه تملک و دارایی مربوط به بخش بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا همدانیان ظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت 3 با موضوع جمع‌بندی عملکرد اردوهای هجرت و دستاوردهای اقتصاد مقاومتی که در سالن اجتماعات استانداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اقدامات بسیج فعال در شرایط ویژه اقتصادی حضور فعال در عرصه اقتصادی در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب طی سال گذشته با عنوان سال جهاد اقتصادی و امسال با عنوان سال حماسه اقتصادی است.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم نیز باید با حرکت به سبک و سیاق گذشته مطابق فعالیت‌های اقتصادی در مسیر حرکت دولت نهم و دهم پیش برود، افزود: با توجه به مباحث مربوط به فشارها و تحریم‌هایی که بر پیکره نظام وارد می‌شود، باید با تفکر جدید اقتصاد مقاومتی وارد عمل شد.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری اصفهان تصریح کرد: با وجود اینکه پنج ماه از سال می‌گذرد و بودجه استان هم از سوی مجلس تصویب شده است اما هنوز پرداختی در این خصوص به استانداری نداشته‌ایم.

وی با تأکید به این نکته که اگر دستگاه‌های اجرایی با تکیه بر خود فعالیت نکنند، دچار مشکل می‌شوند، تصریح کرد: چنانکه در بحث پروژه آبی گلاب به دلیل نبودن همین اعتبارات فعالیت این پروژه مدت دوسال به تعویق افتاد.

همدانیان اذعان داشت: در مباحث بودجه‌ای فقط یک درصد از اعتبارات بخش تملک براساس مصوبات کشوری به بسیج تعلق می‌گیرد که ما نیز موظف به پرداخت هستیم.

وی با بیان اینکه می‌توانیم اعتبارات عمرانی شهرستان‌ها را به بسیج سازندگی بدهیم، افزود: برای تأمین اعتبارات باید دنبال منابع جدید مالی باشیم، چنانکه با همین خود اتکایی در سه ماهه نخست جاری صادرات غیر وابسته به نفت کشور نسبت به واردات افزایش داشته است.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری اصفهان با اشاره به هدفگذاری افزایش مالیات در سال گذشته که  45 هزار میلیارد ریال را عاید کشور کرد، گفت: سهم استان اصفهان سه هزار و 700 میلیارد تومان برآورد شده بود.

وی به صرف بودجه برای امور عمرانی می‌شود اشاره کرد و افزود: در راستای جهاد اقتصادی باید به سمت توسعه مشاغل خانگی رفت.

همدانیان به اجرای پروژه‌های عمرانی توسط خاتم‌الانبیاء اشاره و اظهار کرد: یک سری تجهیزات در این مدت برای پروژه‌هایی همچون پروژه گلاب تهیه شده است و در این راستا بودجه‌های حمایتی نیز هزینه می‌شود.

انتهای پیام/63012/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول