اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان عنوان کرد

خرید 150 میلیون تومان تجهیزات آموزشی در بخش بسیج سازندگی اصفهان

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: برای بحث آموزشی فنی و حرفه‌ای در بخش بسیج سازندگی 150 میلیون تومان تجهیزات آموزشی برای شهرستان‌های استان خریداری شده است.

خرید 150 میلیون تومان تجهیزات آموزشی در بخش بسیج سازندگی اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابوطالب جلالی شب گذشته در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت 3 با موضوع جمع‌بندی عملکرد اردوهای هجرت و دستاوردهای اقتصاد مقاومتی که در سالن اجتماعات استانداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: برای برگزاری کلاس‌های مرتبط با بسیج سازندگی رشته‌ها دسته‌بندی شد، اما با توجه به اولویت نیاز برگزاری کلاس‌ها با بخش کشاورزی نهایی شد.

وی با بیان اینکه پیش از این کمتر به خدمات کشاوری توجه می‌شد، افزود: اکنون بخش کشاورزی و خدمات فعال شده است و در این راستا نیز فنی و حرفه‌ای استان، پایگاه‌های بسیج، شهرستان‌هایی که تا کنون مورد غفلت بودند را شناسایی کردند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان تصریح کرد: تفاهم‌نامه‌ای در این راستا با جهاد کشاورزی بر سر نقطه قوت‌های مشترک نوشته شده و اقدامات جدی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: برای ظرفیت آموزشی و اقتصادی در شهرستان‌ها 150 میلیون تومان تجهیزات آموزشی خریداری شده است.

جلالی گفت: اداره کل فنی و حرفه‌ای در برخی از شهرستان‌ها مشکل کمبود جا و مکان آموزشی دارد که درخواست می‌شود جهاد کشاورزی اگر مکان یا کلاسی دارد، در اختیار فنی و حرفه‌ای استان قرار دهد.

وی همچنین گفت: فنی و حرفه‌ای در این راستا بحث برون‌سپاری را دنبال می‌کند و با توجه به اعتبارات شهرستان آن را واگذار می‌کند.

انتهای پیام/63012/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول