اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی اعلام کرد

715 کشته در تصادفات جاده‌ای آذربایجان غربی

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: سال گذشته 715 نفر در تصادفات آذربایجان غربی کشته شدند.

715 کشته در تصادفات جاده‌ای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عباس فرمانی صبح امروز در نشست خبری که در سالن جلسات معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی برگزار شد، تصادفات ترافیکی را به عنوان یک معضل اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: سال گذشته به طور متوسط روزانه دو نفر جان خود را در تصادفات آذربایجان غربی از دست دادند.

وی با اشاره به تعداد افراد فوت شده و مجروح در تصادفات ترافیکی آذربایجان غربی، تصریح کرد: سال گذشته در تصادفات استان 715 نفر کشته و 10 هزار و 572 نفر مجروح شدند.

فرمانی بر لزوم رعایت ایمنی در رانندگی تاکید کرد و گفت: هیچ دستگاه اجرایی به تنهایی نمی‌تواند آمار تصادفات را کاهش دهد و باید سایر دستگاه‌ها نیز پای کار باشند.

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی افزود: تصادفات ترافیکی نتیجه یک اختلال در تعامل سیستم انسان، وسیله نقلیه، راه و محیط است و باید اقدامات به منظور کاهش اختلالات ضمن اثرسنجی انجام گیرد.

وی بر لزوم ایمن‌سازی راه‌های مواصلاتی آذربایجان غربی تاکید کرد و اذعان داشت: راه‌ها باید به قدری ایمن باشند که حتی اگر رانندگان در استفاده از آن دچار خطا شوند، عواقب مرگبار به دنبال نداشته باشد.

فرمانی با بیان اینکه مخارج صرف شده برای ایمنی راه‌ها، سرمایه‌گذاری است نه هزینه، خاطرنشان کرد: عابران پیاده، سواره‌ها، کودکان، معلولان و ... از میزان ایمنی یکسانی برخوردار نیستند و باید تامین ایمنی افراد به منظور حفظ جان آن‌ها مدنظر قرار گیرد.

وی اضافه کرد: کاهش تصادفات تمام حوزه‌ها و تعیین درصد کاهش در سال ‌جاری نسبت به سال گذشته، چشم‌انداز شورای هماهنگی ترافیک آذربایجان غربی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/61010/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول