اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ایلام خبر داد

کاهش 80 درصدی تصادفات فوتی در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از کاهش 80 درصدی تصادفات فوتی در چهار ماهه ابتدای سال جاری در معابر درون شهری این استان خبر داد.

کاهش 80 درصدی تصادفات فوتی در ایلام

سردار علی دولتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: فرهنگ‌سازی مناسب، رعایت قانون از سوی رانندگان و اجرای طرح‌های انضباط ترافیکی از عوامل عمده کاهش حوادث رانندگی در معابر درون شهری استان ایلام است.

وی اضافه کرد: همزمان با شروع فصل تابستان و آغاز سفرهای مردم طرح ویژه پلیس راهنمایی و رانندگی آغاز و با برنامه‌ریزی دقیق و حضور پر رنگ ماموران در سطح خیابان‌ها مرحله اول مسافرت‌های مردم تا حدود زیادی با کاهش حوادث رانندگی همراه بود.

فرمانده انتظامی استان ایلام به اجرای مرحله دوم طرح تابستانه پلیس پس از ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: از هم اکنون تدابیر و برنامه‌های ویژه‌ای برای باقی مانده تعطیلات تابستانه اندیشیده شده و امیدورایم این مرحله نیز شاهد کاهش تصادفات در جاده‌های استان باشیم.

این مسئول انتظامی حفظ سلامت مردم را اولویت اجرای طرح‌های انضباط ترافیکی عنوان کرد و گفت: پلیس در کنار کار فرهنگی و آموزش همگانی با رانندگان پر خطر و حادثه‌آفرین برابر قانون برخورد خواهد کرد.

دولتی تعریض معابر و از بین بردن نقاط حادثه خیز را از ضرورت‌های فضای شهری استان ایلام خواند و گفت: طی چند سال اخیر اقدامات موثری در این زمینه انجام شده است ولی کافی نبوده و نیاز به کار و فعالیت بیشتر است.

وی ادامه داد: امیدواریم با همراهی خوب مردم و تلاش تمام دستگاه‌های دولتی همواره شاهد کاهش حوادث رانندگی در سطح استان ایلام باشیم.

انتهای پیام/2246/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول