اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال تاکنون

176 نفر در تصادفات رانندگی جاده‌ای گیلان جان باختند

سرپرست پلیس راه گیلان گفت: در چهار ماه نخست امسال تعداد 2 هزار و 5 فقره تصادف مهم در جاده‌های استان رخ داد که در اثر این حوادث دو هزار و 831 نفر مجروح شدند و 176 نفر نیز جان خود را از دست دادند.

176 نفر در تصادفات رانندگی جاده‌ای گیلان جان باختند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهیار رستگار پیش از ظهر امروز در نشست انتظامی استان با اشاره به فعالیت‌های گسترده و شبانه‌روزی پلیس راه گیلان در کاهش تصادفات، اظهار کرد: با توجه به مصادف بودن ایام ماه مبارک رمضان با فصل تابستان و کاهش ورود مسافران به گیلان، در تیر امسال تلفات جاده‌ای استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد کاهش داشته است.

به گفته وی، در چهار ماه نخست امسال تعداد 2 هزار و 5 فقره تصادف مهم در جاده‌های استان رخ داد که در اثر این حوادث 2 هزار و 831 نفر مجروح و 176 نفر نیز جان خود را از دست دادند.

سرپرست پلیس راه گیلان از کاهش 24 درصدی تلفات جاده‌ای این استان در مدت مذکور خبر داد و گفت: در این مدت 55 نفر انسان کمتر از مدت مشابه سال قبل کشته شدند.

وی با تصریح بر اینکه در این مدت با 340 هزار تخلف رانندگی برخورد شده است، اذعان کرد: در این زمینه نیز شاهد افزایش 10 درصدی بودیم.

رستگار با اشاره به توقیف 4 هزار و 859 دستگاه موتورسیکلت و 10 هزار و 770 دستگاه خودرو در چهار ماه نخست امسال خاطرنشان کرد: عمده تخلفات کنترل شده توسط پلیس راه، تخلفات حادثه‌ساز بوده است.

وی، نقش برخورد شدید و بدون اغماض پلیس راه با رانندگان حادثه‌ساز را در کاهش تصادفات و تلفات موثر دانست.

انتهای پیام/2300/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول