اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تصادف خونین در محور اردبیل ـ آستارا / 6 نفر کشته و مجروح شدند

در یک حادثه خونین رانندگی که در محور اردبیل ـ آستارا اتفاق افتاد شش نفر از هموطنانمان کشته و یا زخمی شدند.

تصادف خونین در محور اردبیل ـ آستارا / 6 نفر کشته و مجروح شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این حادثه رانندگی که عصر امروز در محور اردبیل ـ آستارا رخ داد، بر اثر واژگونی دو خودروی پراید و پژو و برخورد آنها با تیر برق و واژگونی هر دو دستگاه در حرکت خطرناک در این محور سه نفر از هموطنانمان جان باخته و سه نفر دیگر نیز به شدت مصدوم شدند.

به گفته فرمانده پلیس راه اردبیل ـ آستارا این دو خودرو بعد از واژگونی و برخورد با هم از مسیر اصلی انحراف پیدا کرده و با تغییر مسیر به تیرهای برق اصابت کرده و بر اثر این برخورد شدید سه نفر از سرنشینان این دو خودرو جان سپردند.

حجت فتاحی افزود: خودروی پژو که با سرعت بیش از حد در مسیر حرکت می‌کرد به دنبال واژگونی پراید راننده آن آشفته و سراسیمه کنترل خود را از دست داده و با تیر برق برخورد کرده که یک نفر از سرنشینان آن در دم جان سپرده و دو نفر دیگر نیز در بیمارستان جان باختند.

وی تصریح کرد: سه مصدوم دیگر این تصادف خونین در بیمارستان اردبیل مورد مداوا قرار گرفتند.

فتاحی با یادآوری اینکه اغلب رانندگان با مشاهده پلیس خود را ملزم به حفظ قوانین دانسته و با فاصله گرفتن از این نیروها اغلب قوانین را زیر پا می‌گذارند، خاطر نشان کرد: متأسفانه اکثر محورهای استان اردبیل به ویژه محور طولانی اردبیل – آستارا به سیستم هوشمند جاده‌ای مجهز نشده و این خود عاملی برای افزایش تخلفات شده است.

این مسئول بیان کرد:‌ جای تأسف است که رانندگان با مشاهده پلیس پایبند قوانین بوده و بعد از گذر از مسیری که پلیس در آن واقع شده انواع بی‌قانونی‌ها و تخلفات را انجام می‌دهند که این خود خسارت هنگفتی را به دنبال داشته است.

وی یادآور شد:‌ در فاصله یک کیلومتری قبل از وقوع این حادثه پلیس در حال کنترل رانندگان بوده اما این رانندگان به محض اینکه از دید پلیس و دوربین دور شده و فاصله گرفتند قوانین راهنمایی، رانندگی را زیر پا گذاشته و زمینه تصادف خونین را فراهم آوردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده پلیس راه اردبیل – آستارا در ادامه گفت: ‌وقوع این تصادف هشداری برای دیگر رانندگان است تا به جای ترس از پلیس، احترام به پلیس در حفظ قوانین را یک رویکرد واقعی بدانند و اجازه ندهند به فرهنگ صحیح رانندگی بی‌توجهی شده و یا این فرهنگ مورد بی‌مهری قرار گیرد.

تازه‌ترین اخبار از این تصادف حکایت از وخیم بودن یکی از مصدومان ارجاع شده به بیمارستان دارد که از ناحیه سر دچار آسیبی جدی شده است.

انتهای پیام/62007‌/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول