اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری بندرعباس:

اقدامات اصلاحی و تربیتی با افزایش جمعیت کیفری زندان‌ها اجرایی نمی‌شود

رئیس دادگستری بندرعباس گفت: به دلیل کمبود امکانات و فضای کافی اقدامات اصلاحی و تربیتی با افزایش جمعیت کیفری زندان‌ها اجرایی نمی‌شود.

اقدامات اصلاحی و تربیتی با افزایش جمعیت کیفری زندان‌ها اجرایی نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد دهقان پیش از ظهر امروز در بازدید از زندان مرکزی بندرعباس، اظهار داشت: با اجرای دقیق دستورالعمل ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها شاهد روند محسوس کاهش جمعیت کیفری و ورودی به زندان‌ها خواهیم بود.

وی تصریح کرد: با اجرای هدفمند این دستورالعمل، جمعیت کیفری زندان مرکزی بندرعباس را به حداقل خواهیم رساند و تنها افرادی که باعث از بین رفتن هنجارها و سلامت اجتماعی جامعه شده‌اند در زندان می‌مانند.

رئیس دادگستری بندرعباس به بازدید قضات از زندان تاکید کرد و اظهار داشت: حضور قضات در زندان‌ها می‌تواند موجب کاهش هزینه‌ها، افزایش ضریب امنیتی و کاهش جمعیت کیفری شود.

مدیر زندان مرکزی بندرعباس نیز ضمن قدردانی از حضور قضات در زندان گفت: رسالت تامینی و تربیتی زندان‌ها زمانی محقق خواهد شد که امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری زندان‌ها متناسب با حجم ورودی زندانیان باشد.

حسن مرسلپور تصریح کرد: دستگاه قضایی با ابلاغ دستورالعمل جدید کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها گام بلندی را برداشته که با بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت این دستورالعمل مشکلات زندان‌ها نیز به حداقل می رسد.

انتهای پیام/2310/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول