اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پ‍ژوهش و برنامه‌ریزی ناحیه آموزش و پرورش بندرعباس خبر داد

ثبت مشخصات 90 درصد دانش‌آموزان ناحیه یک بندرعباس در سیستم سناد

معاون پ‍ژوهش و برنامه‌ریزی ناحیه یک آموزش و پرورش بندرعباس گفت: مشخصات بیش از 90 درصد دانش‌آموزان این ناحیه تا نیمه مرداد ماه در سیستم سناد ثبت شده است.

ثبت مشخصات 90 درصد دانش‌آموزان ناحیه یک بندرعباس در سیستم سناد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مسلم بازیار نسب امروز در حاشیه بازدید از واحد فناوری مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک این شهرستان افزود: تاکنون مشخصات بیش از 49 هزار و 700 دانش‌آموز این ناحیه در سیستم سناد ثبت شده است.

وی با اشاره به این که ثبت مشخصات دانش‌آموزان ابتدایی از هشتم خرداد ماه سال جاری آغاز شده است، اظهار کرد: مشخصات 33 هزار و 500 دانش‌آموز ابتدایی در سیستم سناد ثبت شده که بیش از دو هزار و 800 نفر ورودی پایه اول ابتدایی هستند.

در این بازدید بازیار نسب ضمن تشکر از دست اندرکاران ثبت‌نام  گفت: در مقطع متوسطه دوره اول بیش از هفت هزار و 500 دانش‌آموز و در مقطع متوسطه دوره دوم نزدیک به هفت هزار و 600 دانش آموز در سیستم سناد ثبت‌نام شده‌اند.

این مقام مسئول عنوان کرد: با توجه به آمار موجود، مشخصات 276 دانش‌آموز در مدارس استثنایی این ناحیه ثبت سیستم سناد شده است.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس ضمن اعلام این خبر که ثبت مشخصات دانش‌آموزان در سیستم سناد همچنان ادامه دارد، افزود: جهت تسهیل در امر ثبت‌نام تعداد 10 دستگاه رایانه موجود در واحد فناوری برای ثبت مشخصات دانش‌آموزان در اختیار مدیران مدارسی که به اینترنت دسترسی ندارند، قرار گرفته است.

ناحیه یک آموزش و پرورش بندرعباس، یکی از پرجمعیت‌ترین ناحیه‌های آموزشی در استان هرمزگان است.

انتهای پیام/88007/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول