اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بندرعباس تصویب شد

تعیین میزان مشارکت‌های مردمی در مدارس هیئت امنایی بندرعباس

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس گفت: میزان مشارکت مردمی در مدارس هیئت امنایی این ناحیه آموزشی زیر 100 هزار تومان تعیین و تصویب شده است.

تعیین میزان مشارکت‌های مردمی در مدارس هیئت امنایی بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالرضا دادعلی‌پور عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بندرعباس، بنا به تصویب این شورا میزان مشارکت مردمی مدارس هیئت امنایی ناحیه یک در مقاطع ابتدایی و دوره اول و دوم متوسطه زیر 100 هزار تومان تعیین شد.

وی با اشاره به اینکه مدارس هیئت امنایی مجاز به دریافت شهریه در هنگام ثبت نام و بیش از سقف تصویب شده نیست، افزود: این مدارس می‌توانند طی سال از سقف تعیین شده مشارکت‌های مردمی برخوردار باشند.

این مسئول بیان داشت: در حال حاضر 30 مدرسه هیئت امنایی دائم در ناحیه یک بندرعباس مشغول فعالیت هستند و 14 مدرسه نیز که در سال 91 به صورت هیئت امنایی موقت اعلام شده بودند با کسب امتیاز کیفی در سال جاری به مدارس هیئت امنایی دائم تغییر یافتند.

داد علی‌پور در ادامه عنوان کرد: در سال تحصیلی 93-92 افزایش 30 مدرسه دیگر به عنوان مدارس هیئت امنایی موقت در حال بررسی است که به زودی اعلام می‌‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس در پایان با تأکید بر اینکه مدارس هیئت امنایی هر ساله مورد ارزیابی کمی و کیفی قرار می‌گیرند، از جمله موارد ارزیابی این مدارس را اجرای برنامه‌های متنوع پرورشی و آموزشی، کلاس‌های فوق برنامه، هوشمندسازی کلاس‌های درس برشمرد.

انتهای پیام/88007/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول