اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهار ماهه امسال

6 هزار معتاد خیابانی تحویل اردوگاه بازپروی شده است

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: در چهار ماهه امسال بیش از 6 هزار معتاد خیابانی که نقش عمده‌ای در سرقت‌های خرد دارند از سطح شهر بندرعباس جمع‌آوری و تحویل اردوگاه ایسین شده است.

6 هزار معتاد خیابانی تحویل اردوگاه بازپروی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالحسین بسطامی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس انتظامی شهرستان بندرعباس با اجرای 64 طرح در بخش‌های مختلف ضریب امنیت را در مقایسه با سال گذشته ارتقای چشمگیری داده که نتیجه آن افزایش رضایت‌مندی مردم را درپی داشته است.

وی تصریح کرد: در این مدت در بخش سرقت مسلحانه 100 درصد کاهش وقوع و در بخش سرقت به عنف نیز پنج درصد کاهش داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس ادامه داد: سرقت مغازه‌ها نیز با 59 درصد کاهش روبرو بوده و در مجموع نیز 22 درصد رشد دستگیری سارقان را در پی داشته است.

بسطامی همچنین خاطرنشان کرد: در این مدت پلیس انتظامی بندرعباس بیش از 2.5 تن انوع مواد مخدر را کشف و 10 قبضه سلاح غیر مجاز را نیز ضبط کرده است.

وی پاکسازی معابر عمومی از وجود معتادان و افراد ولگرد را از دیگر طرح‌های پلیس بندرعباس ذکر کرد و بیان داشت: در بخش قاچاق سوخت نیز 2 میلیون و 184 هزار لیتر سوخت قاچاق از قاچاقچیان کشف و 800 خودرو نیز در این ارتباط توقیف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با تاکید بر اینکه عملکرد پلیس نشان دهنده موفقیت طرح‌های انتظامی بوده است، یادآور شد: طرح پاکسازی تفرجگاه‌ها از مزاحمین، جمع‌آوری معتادان ولگرد، اتباع غیرمجاز، انضباط ترافیکی، امنیت اخلاقی، مقابله با قاچاقچیان، دستگیری سارقان، مقابله جدی با جرایم خشن و ... از جمله طرح‌هایی بوده که همچنان در دستور کار پلیس است.

انتهای پیام/88007/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول