اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندرعباس:

روز قدس امسال پرشورتر از هر سال خواهد بود

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه مردم ایران در دهه‌های گذشته همواره خشم خود را در روز قدس به صهیونسیت‌ها نشان داده‌اند، گفت: پس از خلق حماسه سیاسی باید منتظر یک حماسه دیگر روز قدس بود.

روز قدس امسال پرشورتر از هر سال خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز با اشاره به فرا رسیدن ماه رمضان و اهمیت این ماه در اسلام و جهان از این ماه به عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم ملسمانان یاد کرد و اظهار داشت: در این ماه مسلمانان از هر مذهب و قشری عقاید خود را با روزه گرفتن و به جا آوردن اعمال مخصوص نشان می‌دهند.

وی ادامه داد: طی سه دهه اخیر روز قدس که به ابتکار و درایت امام خمینی(ره) در این ماه نامگذاری شد، به عنوانی ظرفیتی قابل تامل و با ارزش به ماه رمضان افزوده شده است به نحوی که شاهد اثرات آن نیز در دنیا بوده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان یادآور شد: همانند سال‌های گذشته طی روز قدس امسال نیز مردم ایران یکبار دیگر با حضور در راهپیمایی روز قدس به جهانیان نشان خواهند داد که به عنوان ملتی بیدار اجازه فعالیت و تعدی توسط استکبار و صهیونیست‌ها به سرزمین‌های اسلامی را نمی‌دهند.

وی در ادامه به فرا رسیدن سالروز وفات حضرت خدیجه (س) و ولادت امام حسن مجتبی (ع) اشاره و افزود: کمک‌ها و حمایت‌های کسانی همانند حضرت خدیجه (س) زمینه توسعه و ترویج اسلام را فراهم آورد و باید توجه داشت که این گونه شخصیت‌ها می‌توانند الگویی برای تک تک مسلمانان نیز باشند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه طی سال‌های اخیر مباحثی پیرامون نام خلیج فارس به کار برده می‌شود، اضافه کرد: نباید فراموش کرد این رفتار با القا و حمایت‌های امریکایی‌ها صورت گرفته و می‌گیرد.

به گفته نعیم‌آبادی، اگر امریکا به نوکران خود در منطقه بگوید نام خلیج فارس را با نام خلیج امریکایی صدا بزنید آنها همین کار را می‌کنند.

وی در این راستا گفت: تعدادی از حاکمان کشورهای اسلامی منطقه نوکر امریکا شده‌اند به نحوی که عزل و نصب آنها نیز با نظر امریکایی‌ها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/88001/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول