اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل:

66 ایستگاه صدور کارت هوشمند راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل گفت: ‌در تلاش هستیم تا 66 ایستگاه صدور کارت هوشمند را در سطح استان اردبیل راه‌اندازی کنیم تا ارائه خدمات از طریق این ایستگاه‌ها صورت گیرد.

66 ایستگاه صدور کارت هوشمند راه‌اندازی می‌شود

عبدالله امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت:‌ ما حدود یک ماه و نیمی است که اقداماتمان را در این زمینه آغاز کرده‌ایم و قرار است با همکاری فرمانداران و همچنین اداره کل پست و دفاتر پیشخوان این ایستگاه‌ها را در شهرهای مختلف راه‌اندازی کنیم تا امکان صدور کارت هوشمند در سطح استان را فراهم‌ کنند.

وی با یادآوری ‌اینکه همزمان با ایام انتخابات کارت هوشمند برای فرمانداران و برخی از مدیران و دست‌اندرکاران صادر شده ‌است، عنوان کرد: ‌امسال به صورت پایلوت صدور کارت ملی هوشمند را برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران مد‌نظر داریم که به زودی ارسال پیامک برای آنها و تحویل مدارک صدور کارت هوشمند آغاز شده و این خانواده‌ها می‌توانند از مزایای آن استفاده کنند.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل با اعلام اینکه امسال قرار است ثبت احوال استان برای بیش از 42 هزار نفر کارت هوشمند ملی صادر کند، افزود:‌ با هماهنگی به عمل آمده با بنیاد شهید و لیستی که قرار است در اختیار ثبت احوال قرار گیرد، فراخوان در این زمینه انجام‌ می‌شود تا به تدریج خانواده‌های شهدا و ایثارگران با اولویت اصلی از کارت ملی هوشمند بهره‌مند شوند.

امینی گفت: ‌ما با اداره کل پست استان قراردادی را منعقد کردیم تا هر دفتر پیشخوان دو ایستگاه صدور کارت ملی هوشمند را فعال کند که درصدد اخذ مجوز در این رابطه از تهران هستیم.

این مسئول تصریح کرد: ‌اگر این کار صورت گیرد ما شاهد راه‌اندازی 10 ایستگاه در مرکز استان به عنوان اولین ثمره قراردادمان با پست و دفاتر پیشخوان خواهیم‌ بود که به هموطنان اردبیلی خدمات مناسب ارائه خواهد شد.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل یادآور شد: ‌ما امیدواریم با همیاری فرمانداران اجرایی بتوانیم در صدور کارت هوشمند ملی موفق عمل‌ کنیم و تأمین اعتبار برای راه‌اندازی ایستگاه‌ها که برای هر ایستگاه 20 میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شده است، در قالب کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مصوب و در نظر گرفته شود تا این کار اساسی با سرعت و مطلوبیت صورت گیرد.

امینی بیان داشت: ‌کارت ملی هوشمند مزایای بی‌شماری دارد که مهمترین نکته در این زمینه اجماع ‌و تمرکز تمامی کارت‌های بانکی و شناسایی هموطنان در قالب این کارت جامع و کامل است که همه همشهریان می‌توانند از مزایای شاخص و ممتاز آن استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: ‌امروزه تمام سعی و تلاش ثبت احوال استان اردبیل بر توسعه فعالیت‌ها و برنامه‌های هوشمندانه با فناوری‌های جدید است که ما تأکید داریم ارائه آمارهای دقیق و درست باید مبتنی بر بهره‌گیری از فناوری‌ها و شیوه‌های الکترونیکی بسیار منسجم باشد تا یک فرایند رو به جلو را در عرصه تحول‌آفرینی شاهد باشیم.

انتهای پیام/62007/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول