اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر مشهد:

انتظار انتقاد منصفانه از شورای سوم را دارم / نقش موثر شورا در موفقیت شهرداری

رئیس شورای شهر مشهد با اشاره به نقش موثر شورا در موفقیت‌های شهرداری گفت: انتظار انتقاد منصفانه از شورای سوم را دارم.

انتظار انتقاد منصفانه از شورای سوم را دارم / نقش موثر شورا در موفقیت شهرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عباس شیرمحمدی صبح امروز در همایش تجلیل از مدیران شهری و اعضای سومین دوره شورای شهر مشهد که در محل پردیس شهید بهشتی برگزار شد، گفت: هر اقدام و فعالیتی نقاط ضعف و مثبت به همراه داشته و در پایان شورای سوم از دید افرادی که مسائل شهری را رصد می‌کنند و به امور مدیریت شهری واقف هستند، انتظار نقد منصفانه دارم.

وی از عملکرد مطلوب سومین دوره شورای شهر مشهد یاد کرد و ادامه داد: در حالی شورای سوم را تحویل می‌دهیم که بودجه 9 هزار و 500 میلیارد تومانی شهرداری برای امسال مصوب شده و امیدواریم شورای چهارم در مسیر استحصال هزینه‌های پیش‌بینی شده و درآمد بتواند این بودجه را محقق و به درستی استفاده کند.

رئیس شورای شهر مشهد عنوان کرد: یکی از نقاط مثبت سومین دوره شورای شهر مشهد و شهرداری این بود که پروژه‌های سنگین و بزرگ در زمان مقرر خود به اتمام رسید، همچنین در حوزه حمل و نقل عمومی که مسئله مهم پایتخت معنوی بوده اقدامات موثری انجام شد.

وی با بیان این‌که خط یک قطار شهری در این دوره پس از تهران در مشهد به بهره‌برداری رسید و خط دو و سه نیز پیشرفت خوبی داشته است، تصریح کرد: همچنین از تعداد بیش از دو هزار و 500 دستگاه اتوبوس در مشهد نیمی از آن‌ها متعلق به بخش خصوصی است.

رئیس شورای شهر با تاکید بر این‌که شورای سوم در بخش توسعه فضای سبز نیز اقدامات موثر داشته است، عنوان کرد: موفقیت شهرداری در این دوره مرهون مصوبات قاطع و صحیح شورای سوم بوده است.

به گفته شیرمحمدی، شهرداری نقش اجرایی کردن مصوبات شورای شهر را داشته و موفقیت شهرداری ناشی از مصوبات کارآمد و موثر شورا بوده است.

انتهای پیام/70023/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول