اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد

پروژه آزادراه کنارگذر شرق اصفهان در دست شورای فنی کشور

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: پروژه کنارگذر شرق وابسته به وزارت‌ راه و شهرسازی بوده و استان در آن نقشی ندارد و باید شورایعالی فنی نظر خود را اعلام کند تا تکلیف شریک و دولت در پروژه مشخص شود.

پروژه آزادراه کنارگذر شرق اصفهان در دست شورای فنی کشور

محمود محمودزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با وضعیت پروژه آزادراه کنارگذر شرق اصفهان اظهار کرد: در آخرین وضعیت آزادراه کنارگذر شرق اصفهان این پروژه از پیمانکار بخش خصوصی آن گرفته شده و در قسمت شراکت به شورایعالی فنی کشور اعلام شده که در حال حاضر منتظر اعلام شورای فنی کشور هستیم که تاکنون اعلام نشده است.

وی افزود: فاز یک و 2 آن که از آزادراه نطنز آغاز می‌شود و تا جاده نایین ادامه دارد، نزدیک به 70 درصد پیشرفت داشته و قسمت بعد آن که از جاده نایین آغاز شده و تا جاده شیراز است، پیشرفت کمی داشته است.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان اصفهان تصریح کرد: در سه فاز این طرح 43 درصد پیشرفت فیزیکی داشتیم و در مجموع با اتمام این طرح و اتصال آزادراه اصفهان، نطنز و کاشان به شیراز، 60 کیلومتر این مسیر را نزدیک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این پروژه وابسته به وزارت‌خانه بوده و استان در آن نقشی ندارد، بیان کرد: باید شورایعالی فنی نظر خود را اعلام کند تا تکلیف شریک و دولت در پروژه مشخص شود، اما به لحاظ اهمیت پروژه از طرف استان پیگیری ویژه می‌شود.

انتهای پیام/63015/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول