اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین مرکز معلولان جسمی و حرکتی استان سمنان افتتاح شد

نخستین مرکز مراقبتی توانبخشی معلولان جسمی و حرکتی استان سمنان افتتاح شد.

نخستین مرکز معلولان جسمی و حرکتی استان سمنان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان سمنان، مدیرکل بهزیستی استان سمنان در آیین افتتاحیه پروژه‏ های اورژانس اجتماعی 123، گروه همیار و افتتاح اولین مرکز توانبخشی و نگهداری معلولین جسمی حرکتی استان سمنان با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور در شهرستان گرمسار، از بررسی چگونگی پیشبرد احداث بیمارستان تخصصی توانبخشی استان سمنان در گرمسار با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور خبر داد.

حجت‏ الاسلام والمسلمین علی پهلوان، افتتاح 40 واحد مسکونی ویژه معلولان و مددجویان در گرمسار و همچنین 48 واحد مسکونی در ایوانکی را از دیگر برنامه‏ های حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور در شهرستان گرمسار عنوان کرد.

در ادامه، موسس اولین مرکز مراقبتی توانبخشی معلولان جسمی و حرکتی استان سمنان در آیین افتتاحیه این مرکز در شهرستان گرمسار گفت: این مرکز در مساحتی حدود هزار متر مربع احداث شد.

فریبا کیایی، ظرفیت اولین مرکز مراقبتی توانبخشی معلولان جسمی و حرکتی را 40 نفر عنوان کرد و اذعان داشت: این مرکز آقایان و خانم‏های 14 تا 60 سال را پذیرش می‏کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه این مرکز به صورت شبانه‏ روزی فعالیت می‏کند، عنوان کرد: خدماتی شامل پزشکی، روان‏شناسی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، فیزیوتراپی و ... برای توانمندسازی بیماران در این مرکز ارائه می‏شود.

انتهای پیام/2249/ذ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول