اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 6 طلا، نقره و برنز

کاراته‌کاهای انقلاب فاتح جام رمضان قم شدند

تیم کاراته باشگاه انقلاب همچون رقابت‌های رده‌های سنی نونهالان و خردسالان، در مسابقات رده سنی بزرگسالان نیز موفق به کسب عنوان قهرمانی جام رمضان کاراته قم شد.

کاراته‌کاهای انقلاب فاتح جام رمضان قم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علاقمندان زیادی برای تماشای رقابت‌های جذاب و تماشایی مسابقات کاراته قهرمانی جام رمضان استان قم به خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم آمده بودند.

رقابت‌های کاراته جام رمضان قهرمانی استان قم امسال در سه رده سنی برنامه‌ریزی و برگزار شده است در حالی که ابتدا به شکل همزمان مسابقات رده‌های سنی خردسالان و نونهالان به انجام رسید و سپس کاراته‌کاهای رده سنی بزرگسالان با یکدیگر مسابقه دادند.

با توجه به اینکه رقابت‌های لیگ و همچنین بعد از آن پیکارهای کاراته قهرمانی کشور در راه است، کاراته‌کاهایی از باشگاه‌های مختلف استان قم در این دوره از پیکارهای جام رمضان کاراته قهرمانی قم حضور یافته بودند تا توانمندی و آمادگی خود را به نمایش بگذارند.

حضور چهره‌های نامدار در برخی تیم‌های شرکت کننده جلب توجه می‌کرد و در مجموع آنچه که مسئولان هیئت کاراته استان قم در پی آن بودند با توجه به حضور تیم‌های مطرح کاراته قم حاصل شد تا این رشته ورزشی همچنان مسیر رو به رشد خود را طی کند.

طبق معمول رقابت‌های چند سال اخیر این بار نیز این کاراته‌کاهای مدعی از باشگاه انقلاب قم بودند که توانستند در جدال بر سر کسب عنوان قهرمانی مسابقات کاراته جام رمضان باشگاه‌های استان قم گوی سبقت را از دیگر رقبا ربوده و در جایگاه نخست قرار بگیرند.

کاراته‌کاهای باشگاه انقلاب که از حضور چهره با دانش و توانمندی همچون غلامرضا دباغیان در تمرینات خود برخوردار هستند در این رقابت‌ها نیز پرفروغ ظاهر شدند و توانستند با کسب مجموع 6 مدال به مقام قهرمانی این دوره از پیکارها دست یابند.

در حالی که تیم‌های 15 باشگاه کاراته قم در این دوره از پیکارهای قهرمانی جام رمضان حضور یافته بودند، تیم کاراته باشگاه انقلاب قم در مجموع به 6 مدال شامل چهار نشان طلا، یک نقره و یک برنز دست یافت تا بالاتر از دیگر تیم‌های شرکت کننده در جایگاه نخست قرار گرفته و قهرمان شود.

این در حالی است که در جدال برای کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات جام رمضان کاراته قهرمانی استان قم، باشگاه کاراته علوم پزشکی قم با دو نشان طلا، دو نقره و دو برنز در جایگاه دوم ایستاد و تیم اعزامی از باشگاه مقاومت با کسب دو نشان نقره رتبه سوم را به دست آورد.

انتهای پیام/78002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول