اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته استان قم:

رقابت کاراته‌کاهای قمی در لیگ‌های کشور از مهر ماه آغاز می‌شود

دبیر هیئت کاراته استان قم گفت: رقابت کاراته‌کاهای قمی در فصل جدید مسابقات لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور از مهر ماه آغاز می‌شود.

رقابت کاراته‌کاهای قمی در لیگ‌های کشور از مهر ماه آغاز می‌شود

علیرضا برخورداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: هم از استان قم تیم‌های رده‌های سنی مختلف به نمایندگی از هیئت کاراته در پیکارهای لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور حضور می‌یابند و هم اینکه تعداد زیادی از کاراته‌کاهای قمی عضو تیم‌های دیگر استان‌ها در لیگ‌های کشور هستند.

وی ادامه داد: قم آنقدر در کاراته استعداد و ظرفیت غنی دارد که همزمان هم می‌توانیم تیمی از استان را با بهترین نفرات در مسابقات لیگ‌های کاراته کشور شرکت دهیم و هم اینکه شاهد حضور کاراته‌کاهای قمی در ترکیب تیم‌های دیگر استان‌ها باشیم.

دبیر هیئت کاراته استان قم بیان داشت: با توجه به اینکه امسال در زمان برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی آسیا تغییرات ایجاد شد، این جابه‌جایی زمان انجام پیکارهای آسیایی در نحوه انجام رقابت‌های لیگ‌های کاراته کشور نیز تاثیر زیادی گذاشت.

وی با بیان اینکه فدراسیون کاراته کشورمان برای برگزاری مسابقات لیگ‌های کاراته برنامه‌ریزی کرده است، افزود: امسال لیگ‌های جوانه و آینده‌سازان بانوان در پنج وزن و لیگ مردان هم در هفت وزن برگزار می‌شود که بر اساس اوزان رسمی wkf است و این مسابقات از مهر ماه آغاز می‌شود.

برخورداری با اشاره به زمان دقیق شروع مسابقات سوپر لیگ و لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور ابراز داشت: با توجه به درخواست‌های مکرر از سوی باشگاه‌ها، زمان برگزاری این لیگ‌ها به تعویق افتاده و تلاش سازمان لیگ فدراسیون کاراته این است که از مهرماه، فصل جدید این لیگ‌ها شروع شود.

دبیر هیئت کاراته استان قم همچنین به برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته برای برگزاری مسابقات دیگر رده‌های سنی اشاره کرد و عنوان داشت: مسابقات پیشکسوتان از بیست و پنجم مرداد ماه در تهران در چهار گروه سنی و در سه وزن کومیته یعنی اوزان منهای 70، 80 و به اضافه 80 کیلوگرم و همچنین بخش کاتا به انجام خواهد رسید.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام فدراسیون کاراته تاکنون 70 نفر از استان‌های مختلف برای حضور در این پیکارها اعلام آمادگی کرده‌اند در حالی که این رقابت‌ها در دوره‌های گذشته تنها در یک یا دو وزن انجام می‌شد، اما امسال تعداد اوزان و گروه‌های سنی افزایش یافته و به شکلی متفاوت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول