اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال صبای قم:

صبا برابر نفت شایسته پیروزی بود / با 10 نفره شدن هم خوب بازی کردیم

مربی تیم فوتبال صبای قم، تیمش را در دیدار هفته دوم لیگ برتر برابر نفت تهران شایسته کسب پیروزی و سه امتیاز توصیف کرد.

صبا برابر نفت شایسته پیروزی بود / با 10 نفره شدن هم خوب بازی کردیم

ناصر بختیاری‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: ما در این دیدار شروع بسیار خوبی داشتیم و در چندین موقعیت می‌توانستیم به گل برسیم اما بر خلاف جریان بازی این تیم نفت تهران بود که صاحب ضربه پنالتی شد.

وی ادامه داد: دلیل خوب بازی کردن ما در نیمه نخست این مسابقه نظمی بود که بازیکنان ما در اجرای برنامه‌ها و اهداف تاکتیکی گوشزد شده به آنها رعایت می‌کردند، خوشبختانه در نیمه دوم این مهم بهتر انجام شد و بازی در اختیار تیم صبای قم بود.

مربی تیم فوتبال صبای قم همچنین اضافه کرد: خوبی تیم ما در نیمه دوم این بود که بازیکنان ما با وجود 10 نفره شدن کار را رها نکردند و به خوبی و کاملا حساب شده بازی کردند، آنها هرگز فکر نکردند که بازی تمام شده بلکه با انگیزه و قوی ظاهر شدند تا برنده این دیدار شویم در حالی که به راحتی به حریف فرصت‌طلب خود نیز فضا ندادیم و آنها نتوانستند به موقعیت‌ آنچنانی دست یابند.

وی اضافه کرد: ما با وجود اینکه در نیمه دوم با یک بازیکن کمتر بازی کردیم گل برتری را زدیم و باز هم اگر کمی باهوش بودیم می‌توانستیم دروازه تیم نفت تهران را باز کرده و با گل‌های بیشتری برنده این دیدار باشیم، با این حال سه امتیاز ارزشمند کسب کردیم.

بختیاری‌زاده ابراز داشت: تیم ما در این دیدار به خصوص در نیمه دوم از تمام نقاط زمین بسیار خطرناک ظاهر شد و من تصور می‌کنم که اگر همین روند را ادامه بدهیم می‌توانیم در دیدارهای آتی نیز برای رقبای لیگ برتری تیم خطرناکی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در واقع باید اینگونه بگویم که پیروزی در این دیدار متعلق به تیم صبای قم بود، ما حتی تیر دروازه حریف را به لرزه درآوردیم و در نیمه دوم تیم نفت تهران با خوش شانسی از شکست سنگین‌تر مقابل صبای قم گریخت.

تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران در دیداری حساس از هفته سوم بازی‌های نیم فصل نخست سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهید دستگردی تهران بازی کردند که صبای قم این مسابقه را دو بر یک به سود خود پایان برد تا با شش امتیاز در کنار سپاهان در صدر جدول مسابقات لیگ برتر فوتبال کشورمان قرار بگیرد.

انتهای پیام/78002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول