اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

کمیته امداد در محرومیت‌زدایی عملکرد مطلوب داشته است

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: کمیته امداد امام خمینی در سطح کشور گام‌های ارزشمندی در رفع محرومیت جامعه برداشته که جای تقدیر است.

کمیته امداد در محرومیت‌زدایی عملکرد مطلوب داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین پنجشنبه شب در دیدار با سرپرست کمیته امداد امام خمینی کشور با اشاره به اهمیت خدمت به محرومان در دین اسلام اظهار کرد: قلب‌های مسلمانان نسبت به یکدیگر باید بسیار با عطوفت باشد و تا جایی که ممکن است باید به محرومان و مستضعفان کمک کنیم.

وی افزود: از صدقه و انفاق در جامعه ما به عنوان یک ارزش یاد می‌شود و در آیات و روایات متعددی این موضوع مطرح شده است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: زیرا این کار موجب ارتباط بیشتر هر انسانی با خالق خود و سبب مشارکت در کار خیر می‌شود که علاوه بر اجر و پاداش اخروی در این دنیا تحول روحی و روانی شخص صدقه دهنده را نیز به دنبال دارد.

باریک‌بین عنوان کرد: آنچه که از تعالیم دین مبین اسلام استنباط می‌شود عنایت خاص خداوند و ائمه اطهار (ع) به محرومیت‌زدایی است که نهاد کمیته امداد امام راحل این موضوع را سرلوحه کار خود قرار داده است.

امام جمعه قزوین با اشاره به موفقیت‌های کسب شده از سوی کمیته امداد امام راحل بیان کرد: این نهاد تأثیرگذار در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در خدمت به محرومان و نیازمندان موفقیت‌های چشمگیری داشته است.

باریک‌بین تصریح کرد: کمیته امداد یکی از یادگارهای ارزشمند امام خمینی (ره) است و باقیات و صالحاتی به شمار می‌رود که به نیکوکاران این فرصت را می‌دهد تا برای رفع مشکلات محرومان اقدام کنند.

وی با اشاره به نزدیکی دل‌ها در ماه مبارک رمضان گفت: در ماه مبارک رمضان باید با کمک به هم‌نوعان دل آنان را شاد کرد.

انتهای پیام/77010/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول