اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره):

فرهنگ اشتغال در خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد نهادینه شود

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: باید فرهنگ اشتغال را در خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد نهادینه کرد تا آنان از چرخه حمایت این نهاد خارج شوند.

فرهنگ اشتغال در خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین،حسین انواری در جشن توانمندی 1750 خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین که در سالن آمفی تئاتر شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان پردیس برگزار شد، با اشاره به اینکه نهادینه کردن فرهنگ اشتغال از مهم‌ترین اهداف برگزاری جشن توانمندسازی خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) است، اظهار داشت: این فرهنگ باید بیش از گذشته در بین آنان ترویج داده شود.

وی ابراز داشت: اشتغال‌زایی در خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) می‌تواند عزت و کرامت مخدوش شده‌ آنان را به این خانواده‌ها برگرداند تا خودشان تأمین مخارج امور زندگی‌شان را به عهده بگیرند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه انسانیت در گرو کرامت و عزت انسانی است، اذعان داشت: باید افراد جامعه هر چیزی که موجب مخدوش شدن این انسانیت می‌شود با آن مبارزه و هر چیزی که موجب تقویت می‌شود آن را همراهی کنند تا به کمال نهایی برسند.

این مسئول بیان کرد: باید کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش کند تا عزت و کرامت خدشه‌دار شده خانواده‌های نیازمندان و محرومان را با ترویج فرهنگ اشتغال‌زایی بینشان تقویت کند تا آنان با تحقق این امر هدفمند و جهت‌دار زندگی کنند.

رونق اقتصاد کشور با اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد

انواری عنوان کرد: خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) می‌توانند با بهره‌گیری از استعدادهایشان در زمینه‌های مختلف هنری، کشاورزی و فرهنگی خودشان را توانمند کنند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه هر فردی می‌تواند با داشتن اعتماد و عزت نفس در توانمند کردن خودش تلاش کند، ابراز داشت: باورسازی و شناسایی استعدادها نخستین رکن تحقق این هدف است.

وی اذعان داشت: خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشتغال‌زایی می‌توانند موجب رونق اقتصاد و کاهش آمار بیکاری شوند که تحقق این هدف کمک بسزایی در رشد و پیشرفت کشور می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه مردم با مشارکت‌شان در کمیته امداد امام خمینی (ره) می‌توانند نقش بسزایی در اشتغال‌زایی خانوارهای زیر پوشش این نهاد داشته باشند، اذعان داشت: آنان باید کمک‌های مالی و معنوی خود را در این امر خداپسندانه ارتقا دهند تا این هدف با سرعت بیشتری افزایش یابد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور یادآور شد: انسان‌هایی که کار و تلاش می‌کنند امیدشان ارتقا و ضعف و بیهودگی از آنان دور می‌شود.

اشتغال‌زایی 80 هزار نفر در کمیته امداد

وی عنوان کرد: سال گذشته 80 هزار نفر در کمیته امداد امام خمینی (ره) وارد اشتغال شدند که این تحول بزرگی در رونق اقتصادی خانواده‌های این نهاد بود.

انواری با بیان اینکه با توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) سبک زندگی آنان تغییر یافت، ادامه داد: تحقق این هدف با همدلی و مشارکت مردم تحقق یافته که امیدواریم هر روز بیشتر افزایش یابد.

انتهای پیام/77009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول