اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مساجد شهرستان خرم بید صورت گرفت

افتتاح مراکز نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)

مراکز نیکوکاری کمیته امداد خرم بید با حضور فرماندار، امام جمعه، مسئولان و مردم در مساجد صاحب‌الزمان (عج) ناحیه یک و امام علی (ع) ناحیه 2 صفاشهر افتتاح شد.

افتتاح مراکز نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم بید، این مراکز نیکوکاری در سطح محلات، روستاها و شهرک‌ها تشکیل و در راستای مشارکت‌های مردمی و ارائه خدمات به محرومان با محوریت مسجد محله فعالیت می‌کنند.

فرماندار خرم بید هدف از افتتاح این مراکز را شناسایی اشخاص حقیقی و حقوقی به منظور استفاده بهینه از ظرفیت آنان در راستای رفع مشکلات محرومین و طراحی، استقرار و مدیریت شبکه‌های نیکوکاری با تمرکز بر محله با محوریت مسجد محله برشمرد و اظهار داشت: در این مراکز کمک مستقیم به ایتام در قالب طرح اکرام، مساعدت به خانواده‌های نیازمند در قالب طرح محسنین، کمک به بیماران نیازمند در قالب طرح شفا، کمک به اشتغال خانواده‌های نیازمند در قالب طرح ماعون و ... انجام می‌شود.

داود ایوبی گفت: اگر بستر برای گسترش مشارکت‌های مردمی برای کمک به نیازمندان فراهم شود شاهد کمرنگ شدن فقر در جامعه می‌شویم.

وی ابراز داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان نهادی انقلابی اقدامات خوب و گسترده‌ای در راستای محرومیت‌زدایی و حمایت از فقرا و ایتام انجام داده است.

ایوبی به ورود این نهاد در بحث اشتغال اشاره کرد و ابراز داشت: یکی از اقدامات ارزنده کمیته امداد حمایت از اشتغال مددجویان و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به آنان بوده که این امر در راستای توانمندسازی اقشار زیر پوشش قابل تحسین است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با توجه به وجود خیران بسیار در خرم بید، در آینده شاهد رفع محرومیت در این شهرستان و ارتقای سطح کمی و کیفی خانواده‌های زیر پوشش باشیم.

انتهای پیام/2448/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول