اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر خبر داد

جریمه نقدی یک واحد نمایشگاه و فروشگاه مبلمان در بوشهر به لحاظ گرانفروشی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: یک واحد نمایشگاه و فروشگاه مبلمان دربوشهربه دلیل گرانفروشی به جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی یک واحد نمایشگاه و فروشگاه مبلمان در بوشهر به لحاظ گرانفروشی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمود احمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برخورد با متخلفان یکی از ابزارهای ایجاد آرامش اقتصادی در جامعه است، اظهار کرد: با توجه به هجوم دشمن برای ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی از راه اقتصاد از تمامی صنوف تقاضا دارم رعایت عدل و انصاف را در ارائه خدمات و کالا به هم‌استانی‌ها خصوصاً در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی داشته باشند.

وی، سامانه 124 را عامل مهم ارتباط با مردم برای برخورد با متخلفان اقتصادی دانست و بیان داشت: از تمامی هم استانی‌های عزیز می‌خواهیم در صورت برخورد با هرگونه تخلف صنوف به صورت تلفنی با سامانه 124 و یا با مراجعه حضوری به اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان و یا اداره صنعت، معدن و تجارت، اعلام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی و برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر با اشاره به اینکه این اداره‌کل با داشتن شعب فعال در مرکز استان و در تمامی شهرستان‌های استان آمادگی کامل خود را در رسیدگی به شکایات و گزارش‌های واصله دارد، افزود: دفاع از حق و حقوق مردم امری بسیار مهم است که باید مورد توجه و عنایت همگان قرار گیرد و مسئولان باید در این مسیر کمک کنند.

احمدی از تخلف گرانفروشی نمایشگاه و فروشگاه مبلمان خبر داد و گفت: پرونده متصدی یک واحد نمایشگاه و فروشگاه مبلمان با دریافت گزارش بازرسان در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان بوشهر رسیدگی و رأی نهایی صادر شد.

وی تصریح کرد: شعبه با احضار متهم و استماع دفاعیات وی و با بررسی محتویات پرونده تخلف انتسابی را مبنی بر گرانفروشی محرز تشخیص داده و متصدی واحد صنفی را به 129 میلیون و 677 هزار ریال جزای نقدی محکوم کرد.

این مقام مسئول در پایان از تمام سازمان‌هایی که با این اداره‌کل در برخورد با متخلفان اقتصادی همکاری کرده‌اند، تشکر و قدردانی کرد و متذکر شد: امیدواریم این همدلی، مؤثرتر از گذشته تداوم یافته تا زمینه خدمت‌رسانی بهتر به هم استانی‌های گرامی فراهم شود.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول